Spring naar bijdragen

Luchtsnelheid Kachel


Recommended Posts

Ik durf geen 'blend doors' meer als topicnaam te gebruiken want dan volgens mij wordt dat al een irriterend terugkomend item.

Maar helaas heeft het er misschien toch mee te maken.

Eigenlijk is mijn vraag: Hoe hard blaast de blower uit de roosters of langs het raam als hij vol aan staat. Mijn rechter blenddoors zijn namelijk al gemaakt maar ik vind de hoevelheid lucht die uit de roosters komt behoorlijk tegen vallen. Het is een soort zwoele bries terwijl je windkracht 8 minimaal uit je roosters verwacht bij een Jeep.

  • Nu heeft Augustinus ook een posting daarover gedaan, met als conclusie dat de slangen omgedraaid zaten na het vervangen van de gasklok. Helaas is dat voor mij hogere rakettechnologie waar ik niks van snap, maar zou dat bij mij ook een oorzaak kunnen zijn van een matige luchtsnelheid of zijn er andere oorzaken aan te wijzen.
  • Voor de zekerheid ga ik ook nog maar eens kijken of 'ze' de reparatie uberhaupt wel hebben uitgevoerd. Morgen even het handschoenenkastje verwijderen.
  • Groet
  • Roland

  • WJ 4.0 LPG prins 1999

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Roland,

De lucht stroom heeft niet zoveel te maken met het verkeerd aansluiten van de slangen op de lpg verdamper.

Is je blower wel te regelen?

Zo niet, zou je eens naar de blower regeling onder het dashboard kastje moeten kijken.

Daar kan dan wel eens een draadje te warm zijn geworden. Waardoor de conector niet meer helemaal werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De blower doet het volgens mij prima.. Als ik aan de regelknop draai dan gaat hij netjes harder draaien (meer herrie maken). Ik neem aan dat de blower zelf dan niet het probleem is.... Ben een beetje bang dat de blend doors toch nog steeds niet goed functioneren. Het kouder en warmer worden doet het ook, al is het niet heel overtuigend. Zet met deze temperaturen liever niet de airco aan ? maar ik kan het voor de zekerheid nog wel even testen morgen. Ga ik ook maar even kijken naar het kachelhuis achter het handschoenenkastje of er

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...