Spring naar bijdragen

Wheelin And Koh Fun


aw12345
 Share

Recommended Posts

Did spend some time at the Hammers wheelin and watching the KOH pre running and qualifying. Was a hoot

P2056216-1-.jpg

100_0053-vi.jpg

0205121031-vi.jpg

DSC00166-vi.jpg

DSC00102-vi.jpg

DSC00106-vi376.jpg

DSC00114-vi.jpg

Truly everybody hangs out in the desert, our neighbor Evan Walker

DSC00122-vi.jpg

Anybody ever seen this young fella on the trail?

DSC00151-vi.jpg

He drives this Jalopie

DSC00153-vi.jpg

Say flex

DSC00143-vi.jpg

My little flex

P2056160-vi.jpg

P2056216-vi.jpg

To much like work

P2056169-vi.jpg

The funnest part of the trail

DSC00161-vi.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat laatste filmpje eens goed bekeken en het is dus idd een remschijf, maar ook remklauw.

dus de rem zit op de aandrijfas?

Ik kan begrijpen dat dit voordelen bied tov remmen op de wielassen, maar hoe is dit gedaan?

Er moet dan een uitgaande as v/h diferentieel zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat laatste filmpje eens goed bekeken en het is dus idd een remschijf, maar ook remklauw.

dus de rem zit op de aandrijfas?

Ik kan begrijpen dat dit voordelen bied tov remmen op de wielassen, maar hoe is dit gedaan?

Er moet dan een uitgaande as v/h diferentieel zijn?

Dat is een standaard sep up voor rockwell axles omdat de aandrijf as er van de bovenkant in gaat dus is het makkelijk om aan het uitkomende einde een rem schijf te bevestigen. Het word zo gedaan om wat gewicht te besparen de standaard remmen zijn lucht bediende remmen met zware rem trommels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de eerste week van April vrij, zend me eens een link met trail info

als het (o.a.) Las Cruces wordt neem ik aan dat ze de trails die ook tijdens de Chile Challenge worden gereden, zullen bezoeken:

http://www.chilechallenge.org/

in mijn folders op webshots staan nog wat meer foto's (de link laat echter ook een paar foto's zien van de verschillende trails)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als het (o.a.) Las Cruces wordt neem ik aan dat ze de trails die ook tijdens de Chile Challenge worden gereden, zullen bezoeken:

http://www.chilechallenge.org/

in mijn folders op webshots staan nog wat meer foto's (de link laat echter ook een paar foto's zien van de verschillende trails)

Het word dat of trails rond the desert bar in Havasu Arizona. Daar zijn ook een zooi fun trails te bezoeken.

Had gister avond wat op You tube zitten kijken. en vond de video of the Chile challenge. De bummer is dat het 700 miles is.

Dat neemt ons ook naar Moab and area BFE and Pritchet canyon. Decisions decisions

bewerkt door aw12345
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...