Spring naar bijdragen

Adres Of Shop Golen Stroker


jeep power
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Als je geinteresseerd bent, zou ik een strokermotor voor je kunnen maken. Ik kan hem voor je maken zoals je hem hebben wilt.

Ooi nagedacht om een V8 in te bouwen? Een Chevy V8 is amper zwaarder dan de 6-cilinder, maar de hoeveelheid Newtonmeters en kilowatts dat de V8 kan maken, gaat de 6-cilinder ver voorbij. Voor de RDW-keuring hoef je niet bang te zijn, dit is vrij makkelijk geregeld.

Jos Reuling

(GSM: 06.21.88.66.13)

maar heeft golen geen dealers dan want 2jaar geleden stonden ze bij 4wd.com gewoon op de site maar nu nie meer

dus vandaar de vraag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Als je geinteresseerd bent, zou ik een strokermotor voor je kunnen maken. Ik kan hem voor je maken zoals je hem hebben wilt.

Ooi nagedacht om een V8 in te bouwen? Een Chevy V8 is amper zwaarder dan de 6-cilinder, maar de hoeveelheid Newtonmeters en kilowatts dat de V8 kan maken, gaat de 6-cilinder ver voorbij. Voor de RDW-keuring hoef je niet bang te zijn, dit is vrij makkelijk geregeld.

Jos Reuling

(GSM: 06.21.88.66.13)

en wat zou zoiets moeten gaan kosten?

ik wil wel gewoon mijn 6 cilinder motor blijven behouden omdat ik geen zin heb om weer alles te moeten aanpassen en wil mijn handbak blijven gebruiken

het eenigste wat de motor moet hebben is veel koppel tussen de 700rpm en 3000 rpm en ongeveer 200pk motor vermogen vind ik genoeg

maar ik hoor wel wat zoiets kost.

maar het is wel iets voor volgent jaar moet nu eerst weer eens een jaar gaan rijden inplaats van sleutelen :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in helmond lag laatst een stroker te koop.

(marktplaats).

een colega van me heeft er ook 1 gebouwd voor herman ook een forum lid.

deze gaat nu al enkele jaren mee en heeft veel vermogen.

let wel op als je een stroker gaat bouwen dat er wel wat meer bij komt kijken.

als je intr hebt kan ik je zijn e.mail wel even geven.

moet je me ff een pm doen.

groete

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

weet iemand een adres of shop waar ik een golen stroker kan kopen

ben aan het denken om er een in mijn challenge jeep te bouwen maar wil even kijken wat ze kosten en waar ik zoiets kan halen

Bij een cj7 alles omgebouwd van amc naar chevy. Dus ook adapter enz moeten kopen. Met alles erop en eraan inclusief aanschaf chevy zit je zo rond de 4000 a 4250 euro.

Dan is alles inclusief blok nieuw op de stalen headers na. Kan natuurlijk goedkoper als je 2e hands onderdelen ga gebruiken. Op marktplaats kom je geregeld chevy blokken

tegen die helemaal compleet zijn voor veel lagere prijzen als nieuw. Je hebt dan het vermogen en koppel in het gebied dat je zoekt.

Tevens is het goed zelf in te bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...