Spring naar bijdragen

Jeepy! 14 Januari Jeep Rijden In Death Valley


nkijkuit
 Share

Recommended Posts

Volgende week naar Las Vegas voor een beurs. Zaterdag de 14e ga ik met een aantal collega's Jeepen in Death Valley. Geen extreem terrein, maar vast weer een hele nieuwe ervaring. Bovendien zijn het huur Jeeps's (JK's). Die schijnen net iets meer te kunnen dan je eigen Jeep. :-)

Foto's volgen tzt

Nils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Siert,

Zeker geintereseerd. Echter mijn gezelschap heeft nog nooit terrein gereden (maar over het algemeen niet bang uitgevallen), dus ik moet een beetje rekening houden met de rest (en met de $5000 deductible). We hebben ongeveer een halve dag. We starten rond 11 uur in Furnace Creek en tegen 5 uur is het donker heb ik begrepen. Dus als je binnen deze randvoowaarden een leuke trail hebt, dan houd ik me aanbevolen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat komt goed uit!

vanuit Furnace rijdt je een mijl of 7, 8 naar het zuiden. Daar begint naar rechts een prachtige zandweg door de Valley die je ook langs het laagste punt voert.

Na een uurtje krijg je naar rechts de Warm Spring Canyon Rd. die je al snel leidt naar Warm Spring Canyon. Dit nu is een van de weinige Oost-West verbindingen door de prachtige Panamint Mountains.

Je komt dan in Coyote Canyon, genieten met een hoofdletter!

Niet zwaar, voor een ieder te doen.

Siert. [jaloers...]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wegens tijdgebrek is het toch een beetje een touristisch route geworden (maar door de geweldige omgeving niet minder mooi): de Titus Canyon. Er stonden 4 JK's (model 2011) voor ons klaar, waaronder een Rubicon. Helaas nog niet een exemplaar met de Pentastar motor. Maar desondanks een feestje. Foto's / flimpje volgt tzt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...