Spring naar bijdragen

Lambda Vraag


SyBorg
 Share

Recommended Posts

Hoi mensen,

Er zijn vast wel mensen die hun lambdasondes hebben moeten vervangen. Op Amerikaanse fora lees ik veel negatieve berichten over Bosch en aanbevelingen voor NTK. Kan met het niet voorstellen, maar liever toch eerst ff hier gevraagd..... Gaat om een TJ met 2 minicats. Komt het bekend voor of is het een broodje aap?

Sibo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Ab. Heb gisteren 4 nieuwe, originele sondes besteld bij Rockauto: NTK (= Mopar begrijp ik overal). Inclusief stekkers en de juiste lengte per sonde. Totaal incl. verzenden 119 euro. Komt hier dan wel nog wat invoerrechten bij, maar leek me geen gekke deal voor plug & play. Overigens heeft NTK een prima NL site waar ze alles uitleggen over lambdasondes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb zelf de lambda-sondes vervangen, eerst ingespoten met kruipolie toen de sondes na 2 dagen geleverd werden kon ik ze zonder problemen vervangen.

Je merkt wel degelijk verschil, reageert veel beter op het gaspedaal.(met nwe CAT)

Ik heb ook een ELM327 bluetooth in combinatie met android app TORQUE, realtime programma, weet je alles over je auto (sensoren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...