Spring naar bijdragen

Kilomertellerkabel


Paco
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,de moderator vroeg alles in een topic te zetten

sorry hiervoor, maar ik weet niet precies hoe het werkt maar zal het wel leren.

Mijn kilometerteller doet het niet (kabel? wie weet hoe die te vervangen en waar te kopen?

Het is voor een wagoneer met vierkante klok.

Verder nogmaals de opmerking dat ik mijn achterraam gemaakt heb door de veiligheidsschakelaar links bovenin de deur te omzeilen, ik vraag me alleen af waar deze voor is en of het zo kwaad kan.

Tevens vraag ik of er iemand weet hoe je het raamrubber van het achterraam aan de buitenkant kunt vervangen,en waar dit verkrijgbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,de moderator vroeg alles in een topic te zetten

sorry hiervoor, maar ik weet niet precies hoe het werkt maar zal het wel leren.

Mijn kilometerteller doet het niet (kabel? wie weet hoe die te vervangen en waar te kopen?

Het is voor een wagoneer met vierkante klok.

Verder nogmaals de opmerking dat ik mijn achterraam gemaakt heb door de veiligheidsschakelaar links bovenin de deur te omzeilen, ik vraag me alleen af waar deze voor is en of het zo kwaad kan.

Tevens vraag ik of er iemand weet hoe je het raamrubber van het achterraam aan de buitenkant kunt vervangen,en waar dit verkrijgbaar is.

onderdelen bestellen http://www.teamgrandwagoneer.com/

veligheids schakelaar nu kan je dus altijd je raam open en dicht doen ook als je klep niet goed dicht zit raambreuk

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...