Spring naar bijdragen

Rubicon Velgen..vraagje


billy
 Share

Recommended Posts

Eerst sorry voor alle shit text dat was een foto die niet goed ging.......dus felgengrote is niet het probleem? t gaat mij om de 12,5 dat deze niet te breed is!

de rubicon velg is geloof ik een 8j velg. Ik heb met de rubicon velgen altijd met 11,50 gereden en met terreinrijden zijn ze er nog nooit afgeschoten o.i.d.

Het is mogelijk, maar de banden zullen wat naar binnen gaan staan aangezien de velg smaller is dan de 12,50 band.

Dit zijn moab velgen met 12,50 brede banden.

DSCF2590.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooije bandjes en bedank EJG voor t cleanen van mn "topic" zal dus wel mn velgen met banden eens moeten verkopen maar dan komt err direct ook een 2,5 verhooging op

kun je nog breder gaan dan 12,5 (niet op de orginele Velg maar op een stale) bijv een 10J

ik heb er een linkje bij gedaan van mn eerste YJ (ook met 33x12,5 waarvan ik de velgmaat niet meer weet voor was dacht ik 8,5 en achter 10) deze is al 3 jaar geleden verkocht

kan dus ook niet meer na kijken en de auto die ik nu heb gekocht een rubi van 2006

http://www.flickr.com/photos/billysfotos/

http://www.flickr.com/photos/billysfotos/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder mijn TJ Rubicon zitten de standaard velgen , die zijn heel sterk en ik vind ze niet lelijk.

Er om heen liggen Goodyear's MTR met keflar in de maat 315 breed [dat is 12.5"] en ze zijn 35" hoog. natuurlijk zijn de velgen en banden 16". De breedte is geen probleem, ze lopen niet aan. Je hebt wel 5 inch lift nodig !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

das is zeker intresant om eens te overwegen de rubicon velgen zij zeker niet lelijk en als jij er 35 onder hebt dan passen met een 2 inc zeker 33 onder (ik wil niet te hoog gaan of t dak vd garage moet er af) ................

Als je niet te hoog wilt maar wel grote banden dan is mss een LCOG iets voor je.

Staat voor Low Center Of Gravity.

Daar zijn de meeste in amerika nu mee bezig.

MetalCloak biedt nu fenders aan waarbij je 35 inch banden onder je jeep kan zetten zonder je jeep te verhogen.

Ziet er dan zo uit.

2260-1.jpg2261-1.jpg2426-1.jpg

Dit kost 250 dollar per paar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...