Spring naar bijdragen

Sierlijst Dakgoot


rob schulze
 Share

Recommended Posts

Hoi,

De sierlijsten die zijn aangebracht op de dakgootjes van mijn GW '86 zijn niet meer om aan te zien. :angry:

Het is een soort plastic-chroom coating, aangebracht op een metalen lijst, die weer over de dakgootjes geklemd zit. Ik heb geprobeerd om het soort oxidatie dat zich tussen het metaal en het plastic bevindt, te verwijderen, maar je kunt nog beter proberen een haas met een pijl en boog te schieten......dat lukt ook niet. :wacko:

Inmiddels het internet afgeschuimd, maar niets kunnen vinden. :no: Weet iemand wie dergelijke lijsten kan leveren?

Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Robert,

Kijk even naar mijn topic, ik ben aan het kijken naar een "woeste" oplossing: originele RVS sierlijsten die Jeep ooit heeft gemonteerd op bij Cherokee's. Optie 2: met polijstpads de plastic laag flink ophalen (het vergroenen zit vooral in dit plastic). Scheelt zeer behoorlijk moet ik zeggen. Helaas wordt de zgn. "webbing" in het plastic veel beter zichtbaar....Als de plastic lijst is gebarsten en er vocht onder is gekomen ben je natuurlijk wel de sjaak..Je kan ook kijken bij Trim Gard.com . Norbert van Grandwagoneer.com gebruikt dit op verzoek ook zegt ie...kijken bij door edge molding. Dit zijn (wat ik heb begrepen) zachte halve cirkelachtige strips in chroom die je er zo opduwt.. site geeft iets van 55 dollar aan voor 50 ft. Het is te proberen, nietwaar?

Gr. Olav

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die chrome zachte halve cirkelachtige strips heb ik ooit een keer meegnomen uit de USA , heb nog wel wat liggen , dan zou je het kunnen bekijken , ik had er het gootje van comanche meegedaan , het is een oplossing maar vindt het niet de mooiste oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof ik direct. De mooiste (en helaas ook de duurste) oplossing is RVS lijsten (zie mijn andere topic). Er zwerven zo hier daar natuurlijk nog wel van die originele plastic lijsten die nieuw zijn. kosten ook een vermogen en zullen vrij snel (als ze het al niet zijn) webbing gaan vertonen. Dus laten we de handen ineen slaan en kijken of meerdere sets tegelijk kunnen kopen (dat lukt wel) maar vooral om de transportkosten te drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...