Spring naar bijdragen

Gas Tank


Recommended Posts

Een zeer goede morgen,

Nu wordt het toch echt tijd dat ik er een gastank onder mijn Wag '83 laat zetten,

Heeft iemand een goed adres waar ik het kan laten doen? en wat zijn de prijzen?

Ik zit zelf te denken aan een ringtank op de plaats van het reservewiel. (die zit er toch niet onder)

Aangezien ik nieuw ben in deze Jeep wereld is alle belangrijke informatie over Gas installaties welkom..

Ps. nog iemand interesse in een VW kever uit 83, kleur wit ? starten = lopen weinig onderhoud nodig. zit geen keuring op.

Ik hoor graag van jullie,

gr. Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een afspraak staan bij Wouda in Wormerveer. Heb daar nu mijn Lincoln staan voor een probleem met het LPG systeem. Deze garage heb ik gelezen op een forum als aanradar, weet niet meer of dat hier was of een ander forum. Heb nog geen resultaat gezien van ze, maar ik vond het contact al wel plezierig. Willem gaf me wel vertrouwen toen we bezig waren met storing zoeken in de Lincoln. En de offerte vond ik ook niet hoog.

Maar misschien is het handig om een regio aan te geven. Er zijn er meer in Nederland die aangeraden worden.

Alwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik heb op forums reviews en prijzen bekeken. Wilde niet op de eerste rang zitten maar ook geen hoofdprijs betalen. Uiteindelijk in december jl voor All Round gekozen in Spijkenisse Halfweg. Is een oude bekende in de V8 en race wereld. Met name ene Arjen wordt in Forums genoemd, neemt ook de tijd om prive de auto te testen onder verschillende kondities voor hem af te leveren. Was 1850 incl. kwijt voor onderbouw 102 liter ringtank en natuurlijk Impco, vroeg ook een uitlaat spruitstuk pakking te vervangen, deden ze nog gratis ook. Tevreden over eindresultaat.

Ook in de winter altijd prima op gas gelijk starten etc. Je kan me pm sturen, kijk eens onder div motorkappen hoe je je installatie wilt hebben.

Gr,

Marco

Rotterdam

1987 Wagoneer 360

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De offerte van Wouda die ik gekregen heb is 1550 euro incl btw en 102 liter ringtank. En voor een 100 euro extra bouwen ze er ook een klepsmeersysteem erbij.

Maar bij de eerste Impco die ik liet inbouwen was ik uiteindelijk ook dik 1800 euro kwijt. Paar vulnippels en een vijf liter vaatje klepsmering erbij was alweer een honderd euro meer. Dit was nog bij Holland Autotechniek in Purmerend. Bij mij hebben ze het goed gedaan en rijd al dik drie jaar zonder problemen op gas.

Alwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...