Spring naar bijdragen

Re Komt Weer Terug..


Kameel
 Share

Recommended Posts

Kwam net toevallig op de site van Rubicon Express en las dat ze weer zijn opgestart na overname door Transamerican Auto Parts.

Klik

Nu weet ik niet of dat goed nieuws is, de schaalvergroting slaat nu wel erg toe in Jeep onderdelen land. TAP is eigenaar van 4wd.com/ProComp etc....

klik

Afwachten maar of dat ze hun verhaal waar kunnen maken, het feit dat ze RE een merk noemen met een lange geschiedenis voorspelt weinig goeds. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let maar op , wordt het huis merk van 4wd, met straks ook nog hun stickertje erop.

Dat stickertje met hun naam erop vind ik niet zo erg. Het belangrijkste vind ik dat de kwaliteit die RE had

nu na de doorstart nog steeds hetzelfde blijft. Bij veel overnames en of doorstarts gebeurt het vaak dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van het product.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat stickertje met hun naam erop vind ik niet zo erg. Het belangrijkste vind ik dat de kwaliteit die RE had

nu na de doorstart nog steeds hetzelfde blijft. Bij veel overnames en of doorstarts gebeurt het vaak dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van het product.

Daar ben ik -en EJG blijkbaar ook- zeker 'bang' voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik -en EJG blijkbaar ook- zeker 'bang' voor.

Ze beloven van niet.......

Furthermore, we pledge to use the same manufacturing process that Rubicon has had for years. All products will continue to be made in USA. We are working closely with many members of Rubicon’s team to ensure, long into the future, the same respected quality you've come to expect throughout the entire product line.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...