Spring naar bijdragen

Goedkope Remklauwen?


Recommended Posts

In de diverse remklauw topics heb ik ze ook al zien noemen, maar is er iemand die ervaring heeft met die goedkope remklauwen voor de XJ? Zijn ietsje duurder dan een revisieset, dus dan ga je daar al gauw aan denken als je weinig tijd hebt. Mijn XJ staat in het buitenland en als ik daar ben, kan ik 'm niet langer dan een dag missen, dus ik moet er met de zooi heen, 's ochtends beginnen en 's avonds rijden, incl. schijven, blokken en olie. Reden is dat ik ze niet meer vertrouw. 2x is rechtsvoor tijdens het rijden vastgelopen ( volledig uit elkaar geschud in de auto) en kon ik de auto ternauwernood zonder brokken aan de kant zetten.

Het blijven echter belangrijke onderdelen, dus ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaring met deze spullen? Volgens mij heeft Boris ze ook.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marco,

ik rij sinds 2 weken (400 Km) in de rondte met klauwen,schijven en blokken van Duratrail (http://stores.ebay.de/4-Wheel-Parts-Automotive-GmbH).

Ben er absoluut tevreden mee.

Ik was eerst sceptisch, voor nog geen € 190 alles compleet in huis (voor een YJ welliswaar).

Gewoon via Ebay besteld en binnen 3 dagen in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al op twe auto's degenen gebruikt via ebay.de van 4 wheel parts.

Ik ben er zeer tevreden mee.

Heb ook ooit eens revisieset gebruikt, maar was binnen een jaar weer aan de beurt. Toen heb ik de goedkope nieuwe klauwen genomen.

Het is bijna niet te geloven hoe goedkoop de remschijven en blokken voor de XJ zijn. Deze site was mij nog niet bekend. Hou ik vanaf nu in de gaten.

gr Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...