Spring naar bijdragen

Complete Zeer Mooie Bestop Softtop Wrangler Yj Incl Stangen


kenzo
 Share

Recommended Posts

Te koop: Zeer mooie en complete softtop voor een Wrangler YJ of CJ7 Compleet inclusief stangen stelsel en strips Kleur: Black Denim Alle ritsen zijn goed en de softtop is zonder beschadigingen (gebruikt maar in zéér goede staat) Kan eventueel verzonden worden maar verzendkosten zijn voor de koper Eventueel meer foto's op aanvraag Sorry voor de foto's maar heb geen foto van de softtop op de jeep.

Prijs: €350,-

Eerste foto is een foto ter illustratie van de softtop op een Jeep. Bij dit set zitten geen halve opzet stukken!

post-1996-0-38495100-1300742024_thumb.jp

post-1996-0-16118000-1300742032_thumb.jp

post-1996-0-61872500-1300742038_thumb.jp

post-1996-0-93939300-1300742416_thumb.jp

bewerkt door Ab
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar dat is het probleem... Het ligt er aan wat mensen bieden.

Weet nog niet wat er (ook op marktplaats) voor geboden gaat worden.

De prijs is vanaf 350,- en als mensen hem willen hebben kunnen ze hoger gaan (via pb geef ik aan of er al een hoger bod is gedaan ofzo)

Of mag dit niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey

Past deze gewoon op een family bar Ik heb wel eens iets gelezen hier over ronde hoeken e.d maar heb er geen idee van ;)

Ja, kijk maar naar deze foto: http://www.jeep4x4center.com/images/JEEP_BESTOP_SOFT_TOP_REPLACE_A_TOP_5112315.jpg

Als je goed kijkt zie je onder de softtop een blauwe family bar zitten

Is dezelfde softtop als deze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te koop: Zeer mooie en complete softtop voor een Wrangler YJ of CJ7 Compleet inclusief stangen stelsel en strips Kleur: Black Denim Alle ritsen zijn goed en de softtop is zonder beschadigingen (gebruikt maar in zéér goede staat) Kan eventueel verzonden worden maar verzendkosten zijn voor de koper Eventueel meer foto's op aanvraag Sorry voor de foto's maar heb geen foto van de softtop op de jeep.

Prijs: €350,-

Eerste foto is een foto ter illustratie van de softtop op een Jeep. Bij dit set zitten geen halve opzet stukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar dat is het probleem... Het ligt er aan wat mensen bieden.

Weet nog niet wat er (ook op marktplaats) voor geboden gaat worden.

De prijs is vanaf 350,- en als mensen hem willen hebben kunnen ze hoger gaan (via pb geef ik aan of er al een hoger bod is gedaan ofzo)

Of mag dit niet?

Nee, zo doe we dat hier niet! Lees de policy!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, is niet erg

Wil je met deuren dan kun je inderdaad beter kijken naar een softtop met ronde hoeken

PS: Ik weet zeker dat ze bestaan voor deze softtop omdat ik ze zelf heb (met rechte hoeken)

Alleen worden deze niet verkocht

gr en succes met de zoektoch naar een softtop

Kenzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...