Spring naar bijdragen

Chassis Probleem


janwilliamsf1
 Share

Recommended Posts

Heren,

Afgelopen zaterdag vond ik het weer nodig om was te slopen.

Zoals iedereen weet wordt de bumper/lierplaat aan de voorkant van een YJ vastgezet met 2 bouten aan elke chassisbalk.

Nu naar mijn weten zit er aan de binnenkant van de chassisbalk een moer vastgelast zodat je de bout hierin vast kan draaien en dus de bumper vast zetten.

Nu is deze moer dus afgelopen zaterdag afgebroken en zit hij (als het goed is) niet meer vast. Hierdoor kan ik dus geen bout meer in mijn chassis draaien.

Nu kan ik hier niet bij omdat er dus een ronde buis de twee chassisbalken met elkaar verbind (zie witte pijl in de foto)

chassisbalkYJ.jpg

Hou zou ik dit probleem kunnen oplossen of zit er juist geen moer in gelast??

Groet Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook meegemaakt..khad alleen een 'gaten'bumper,kon ik zo met een steeksleutel de moer vasthouden.

dus ligt aan je bumper. :rolleyes:

wat ook kan is een plaatje ijzer wat precies in de balk past en daar eerst een moer op lassen of schroefdraad in tappen,

plaatje zo maken dat ie een beetje klemt,dan tik je 'm precies op de plek. tis maar een idee.. :huh:

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook meegemaakt..khad alleen een 'gaten'bumper,kon ik zo met een steeksleutel de moer vasthouden.

dus ligt aan je bumper. :rolleyes:

wat ook kan is een plaatje ijzer wat precies in de balk past en daar eerst een moer op lassen of schroefdraad in tappen,

plaatje zo maken dat ie een beetje klemt,dan tik je 'm precies op de plek. tis maar een idee.. :huh:

succes

Aan de foto te zien heeft hij geen last van een bumper die in de weg zit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...