Spring naar bijdragen

Offroad Banden


stefanbijland
 Share

Recommended Posts

Voor het verkopen of ruilen van banden is er op op dit forum een hele andere plek gereserveerd.

Dat noemen ze te koop aangeboden of ruilbeurs.

Dat is dus niet in het gedeelte technisch forum wrangler waar je nu in gepost hebt.

Jouw banden zijn neem ik aan rond en passen dus ook op een cherokee , cj , Grand cherokee enz enz

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het verkopen of ruilen van banden is er op op dit forum een hele andere plek gereserveerd.

Dat noemen ze te koop aangeboden of ruilbeurs.

Dat is dus niet in het gedeelte technisch forum wrangler waar je nu in gepost hebt.

Jouw banden zijn neem ik aan rond en passen dus ook op een cherokee , cj , Grand cherokee enz enz

Dit is ook de vrekeerde plek om te solliciteren naar Moderator. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is ook de vrekeerde plek om te solliciteren naar Moderator. :lol:

Ach heb nog nooit gesolliciteerd en zal dat ook niet gaan doen dus ze hoeven niet bang te zijn voor hun plekje maar tis zo zonde vind ik al die eendagsvliegen die iets posten en dat lukraak ergens op het forum plaatsen zonder zich voor te stellen of uit te zoeken dat wat ze posten ook daadwerkelijk in dit bepaalde topic thuis hoort. Ik vind dat dit soort dingen anders moet kunnen maar zal vast de enige zijn die dat vind maar ja.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...