Spring naar bijdragen

hardtop


zeehond
 Share

Recommended Posts

Ik denk dat je idd de strips eraf moet halen.

Ik heb nu de hardtop er op en kreeg bij aflevering een zakje met schroeven en achterin lagen de strips.

Hoe het met de bedrading zit kan ik je niet zeggen.

Ik weet alleen dat ik aan de bestuurders kant een Tweety in de deur heb zitten.

Da ding dat blijft maar fluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Hey Zeehond,

Alle strips moeten er bij mij af..... Ook de twee "brackets" bovenaan de hoeken van het vooruitframe. Die laatste 2 kunnen wel blijven zitten, zegt men, maar ze zijn eenvoudig te demonteren en zitten anders knap in de weg.... mad.gif

Wat de bedrading betreft: Bij mij zit er links achterin de kuip (boven het achterlicht, binnen in de auto) een stekker welke in de aansluiting van mijn hardtop past. Bij mij zit daar alleen de bedrading voor de binnenverlichting en de verwarming in, maar bij een kameraad ook de draden van de wisser. Bij hem ligt er ook een afgedopt slangetje voor de sproeier: Plug en play dus... cool.gif

Overigens zitten bij hem ook de schakelaars voor al deze zaken er al in, tewijl er bij mij alleen ééntje voor de achteruitverwarming is... De Wrangler van hem is een 4.0 uit '92, de mijne een 4.2 uit '87...

Succes met het vinden van een paar deurtjes.... kijk anders eens op ebay.de!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo,

heb m'n Wrangler pas twee dagen. Maar heb bij aankoop van deze 13-jarige direct de hardtop erop gezet. Alle strips moesten eraf en de stekker links achterin is ook voor de ruitenwisser.

m.vr.gr.

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb mn hardtopje er afgelopen vrijdag afgehaald en sindsdien verzuipen we van de regen

Maar begin te wennen aan de herrie en het geklapper. Nou nog paar halve deurtjes

Maar daar vraagt men slechts eur 600 voor zonder opzetraam dus dat wordt de krant bezorgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...