Spring naar bijdragen

Rijden In De Sneeuw


Recommended Posts

Tot modeljaar 97 kon de ZJ inderdaad met de Selectrack geleverd worden of met de veelgeprezen en verguisde visco-koppeling. Ik heb wel eens begrepen vooral in NL, vanwege het prijskaartje... En dan alleen in de 4.0 - uitvoering.

bewerkt door Newbe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot modeljaar 97 kon de ZJ inderdaad met de Selectrack geleverd worden of met de veelgeprezen en verguisde visco-koppeling. Ik heb wel eens begrepen vooral in NL, vanwege het prijskaartje... En dan alleen in de 4.0 - uitvoering.

Of dat nou typisch nederlands is denk ik niet,zowel mijn ZJ als die van Chris zijn beide ingevoerd vanuit VS,denk dat de sellectrac daar toch meer "gewoon" is.Wat beter of slechter is kan ik niet zeggen,heb geen vergelijk. :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn WJ 4.0 is ook voorzien van de Selec-trac en ook ik ben er erg over te spreken.

Maar nu, met dit (mooie) sneeuw-weer heb ik hem ook uiteraard continu in 4WD-Fulltime staan!!

ICM mijn Good-Year Wrangler all-season bandjes bagger ik zonder al teveel moeite door de diepe verse sneeuw.

Op de ingereden sneeuw (lees ijsbanen op binnenwegen bij ons in het dorp) gaat het wat minder snel :rolleyes:

En uiteraard gewoon in de "D"

bewerkt door Patjo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...