Spring naar bijdragen

Vraagjes Motorruimte Kj


Masis
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben vandaag tijdens het monteren van de xenonverlichting 2 dingen tegengekomen waar ik vragen over heb.

Allereerst heb ik links onderin een losse stekker gevonden, iemand enig idee waar dit voor is?

GroteFoto-F8SN6X36.jpg

Daarnaast nog een vraagje over de motor. Als deze stationair draait, hoor je om de 20-30 seconde een harde tik, en dan klapt ie 'open' en stopt hij eventjes met draaien (3-5 seconden) en klapt daarna weer dicht en draait weer netjes mee. Kan iemand uitleggen wat dit precies is, en waarom dit gebeurt?

GroteFoto-UISLMEGS.jpg

Alvast bedankt! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die stekker weet ik ook niet,kan van alles zijn.

De tik die je hoort is de aircopomp die met regelmaat aanslaat,nou hoor ik je denken de airco staat helemaal niet aan.Dat klopt want dan zal de keuzeknop van de ventilatie hoogstwaarschijnlijk op de voorruit staan en in deze stand ontvochtigd hij de wagen/ruiten.

Vandaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die stekker weet ik ook niet,kan van alles zijn.

De tik die je hoort is de aircopomp die met regelmaat aanslaat,nou hoor ik je denken de airco staat helemaal niet aan.Dat klopt want dan zal de keuzeknop van de ventilatie hoogstwaarschijnlijk op de voorruit staan en in deze stand ontvochtigd hij de wagen/ruiten.

Vandaar!

Duidelijk verhaal, thanks! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yup, of nouja.. Gewoon universeel H4, deze is 8000k. Installatie is best makkelijk, grille eraf, koplampen eruit, 2 kastjes vastmaken, kabel trekken en een + kabel aan de accu vast maken. Voor de kastjes heb ik aan de rechterkant de schroef van de PCM gebruikt, en aan de linkerkant zit nog een lege schroef, dus gewoon met een moertje vast maken.

Hier nog wat foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=RCCFHRQQ

Zal binnenkort wat betere foto's maken bij nacht. Heb overigens nog een nieuwe setje H4 liggen, van 6000K.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...