Spring naar bijdragen

Waslijst Aan Kleine Mankementen


Recommended Posts

Pas een G.C.98 5.2 v8 gekocht, en hij rijd wel aardig maar..........................

Waar zit de cd wisselaar bij een grijs kenteken? nergens dus.

Display verlichting radio werkt niet,

Elektriche antenne blijft omhoog (motor doet het wel)

Display verlichting automatenbak doet het niet

Centrale deurvergrendeling doet bestuurders deur open de rest niet, wel alles dicht

Comp. geeft storing achterlichten maar alles werkt :wacko:

Stoelverwarming werkt alleen door er maar lang genoeg op te zitten dry.gif

Ruitenwisser achter doet niks,sproeier wel

Als je de licht schakelaar te snel terugdraaid blijft de verlichting branden, dus weer aan en langzaaaaaaaaaam terug, licht uit!

Startonderbreker werkt super, deur open en direct starten anders, weer alles op slot en weer open want na een paar sec. gaat hij al in werking.

Hoort op gas te lopen maar start er bijna niet op en als hij het al doet word je niet lekker van het rottige lopen!

Maar gelukkig op benzine loopt hij goed en ploegt hij zich overal doorheen en................zwart is zo'n mooie kleur!:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, zo ongeveer het standaard lijstje met zj hocus-spocus-electra-shit.

Begin eerst maar eens met de BCM stekkers er uit te trekken ,schoon te maken en er weer stevig in te duwen.

De bcm zit meestal links van het stuur onder het dashboard.

Het wel sluiten van alle deuren maar het alleen openen van de bestuurdersdeur heb ik ook.

schijnt in de module van de rechtervoordeur te zitten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep - "standaard"probleempjes..

Veel zijn gemakkelijk en zonder veel kosten op te lossen.

-CD wisselaar ligt meestal onder de achterbank.

-Verlichting automaat is simpel op te lossen.

Deksel bij je schakelhandel met een grote schoevendraaier omhoog wippen en lampjes vervangen.

-Stoelverwarming bij jouw doet het niet het zijn je eigen billen die het leer opwarmen.

"How to" staat hier op het forum.

-Achterlicht storing-- even alle lampjes/draden controleren (in en uit halen)kan zijn dat er een massa niet goed is. Let ook op wattage, verkeerd wattage geeft nl. ook deze melding.

-Lichtschakelaar is normaal. Dit noemen ze "follow me home" verlichting. Verlichting gaat automatisch uit na een paar minuten.

Eerst verlichting uit en dan motor uit wil dit wel eens voorkomen dat het in werking gaat.

-Antenna is plastic afgebroken.

Hier is een nieuwe te bestellen--http://www.antennamastsrus.com/ voor 20 euro in huis.

Gebruiksaanwijzing ziet erbij en is hier op het forum ook te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik grijs kenteken heb, denk ik dat ze de wisselaar met bank en al bij het grof vuil hebben gezet :angry: ...........dus geen wisselaar,althans ik kan hem nergens vinden,als ik op het knopje "cd"van de radio druk zegt hij , no disk.................dry.gif en is de display verlichting van de radio apart regelbaar? of lampje vervangen (indien mogenlijk)?

Oke, verlichting is normaal, daar wen ik wel aan dan......

Stoelverwarming heb ik op het forum gelezen, maar vind ik wel best zo.

Verder snap ik niks van al die knopjes, en de betekenis er van (geen boekje) staat er geen uitleg over dat dashboard ergens op het

net?

Ik probeer van alles maar er gebeurd zo weinig :whistle:

Knopje D on/off onder de schakelaar van de achterwisser(die het ook niet doet) is dat om de overdrive aan of uit te zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Centrale deurvergrendeling doet bestuurders deur open de rest niet, wel alles dicht

Dat is de beveiliging, je moet 2x op de ontgrendelknop drukken in 5 seconden zodat alles gelijk ontgrendeld wordt. Deze functie heeft de KJ ook, maar hierbij is het via de boordcomputer uit te schakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...