Spring naar bijdragen

Banden Xj 15"


Limited 97
 Share

Recommended Posts

Ik heb vorige maand na een lange zoektocht bij Profile tyrecentre de volgende banden laten monteren General Grabber HTS 225 70 R15 worden erg goed getest zie: test Grabber HTS

banden inclusief balanceren ventielen en uitlijnen 475 eur dat vind ik eigenlijk goedkoop. Na een maandje rijden valt vooral op dat ze erg weinig geluid maken en de de grip echt veel beter is geworden ook op nat wegdek. Sneeuw ed nog niet gehad natuurlijk maar daar heb ik nu ook alle vertrouwen in. Misschien heb je er wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 15" zijn de Vredestein Quatrac niet beschikbaar.

Enige band mét een winternotering is BF Goodrich TA-KO, kost 150,= gemonteerd, incl. btw !!

Aiii, dat vind ik iets te duur..

Ja duur.

Maar meer dan waard ;) Deze gaan ook eeeeeerg lang mee. Kan ze alleen maar aanraden.

mvg.

Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn rekenmachine (in mijn bovenkamer) komt niet verder dan € 540,--. Dat is € 135,-- per band. Dat lijkt me niet al te duur voor een winterband die ook in de zomer kan blijven zitten en die gemakkelijk 70-80.000 km. mee gaat. Op mijn ZJ gaan ze nu 55.000 km. mee en het profiel is nog prima.

Onder de XJ heb ik Cooper ATR. Is wat goedkoper, doet het ongeveer net zo goed off-road, maar is geen winterband (sneeuwvlokje). Geen idee hoe lang ze mee gaan, ws. zijn ze al verouderd voordat ze op zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...