Spring naar bijdragen

Waar Moeten We Op Letten.


Recommended Posts

Ik heb onlangs zelf een '98 TJ gekocht waarbij de

advertentie-foto's al veelbelovend waren,

maar de werkelijkheid was helemaal geweldig.

Perfect, hoe een auto van 12 jaar er nog uit kan zien...

Ook na een zeer grondige inspectie geen slechte punten gevonden,

alleen een lekke keerring in de achteras (was eenvoudig te verhelpen).

Het valt me trouwens toch op, hoe eenvoudig die 2.5 Jeep in elkaar steekt.

Dat heb ik bij al mijn voorgaande auto's (japanners) wel gemist.

Ik denk, dat je bij het bezichtigen/kopen van een Jeep wel goed moet

realiseren, dat er van je nuchtere zakelijkheid vermoedelijk weinig

overblijft, als je eenmaal rondom zo'n Wrangler loopt...

Ik ben nog elke dag verschrikkelijk blij met die van mij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nuchtere zakelijkheid is altijd moeilijk bij mij. Daarvoor had ik Patrick (Bleek) meegenomen. Mocht niet baten ik moest hem kopen en heb zelfs niks van de prijs af gekregen. Ik ben er wel blij mee.

Topic kan op slot.

ja je weet het zonder fotos geen jeep dus waar zijn je fotos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de jeep opgehaald. De vorige eigenaar had zichtbaar moeite met afscheid nemen. :cry: Hij wilde ook een week de tijd om te wennen aan het idee dat zijn jeep verkocht was. Ik moest wel toezeggen er goed voor te zorgen voor hem overschreven. :whistle:

bewerkt door pollypistol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk dat is mooi Paul, zijn vrouw vond het ook al niet zo leuk geloof ik toen we daar weg gingen :P

Maar waar en wanneer spreken we af haha :lol:

Gisteren met heel het gezin in de TJ op familiebezoek aan de overkant en gelijk maar even de 4wd bij terrein van DOW uitgeprobeerd en wat modder en dijkje wat we onderweg tegenkwamen en toen begon mijn vrouw het ineens ook leuk te vinden en wees me op allemaal binnendoorweggetjes. De kinderen vonden de rondvliegende modder geweldig. Mijn dochter vond het wel een beetje teveel op een gewone auto lijken (weinig herrie, weinig klimwerk om er in te komen, zij vond de cj leuker)

Dat met mijn vrouw gaat helemaal goed komen. Als ik haar een keer in het terrein laat rijden is ze helemaal verkocht. ^_^

Wel stond de tj vol water na een buitje :huh: Een deurrubber was kapot, maar dat mag de pret niet drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren met heel het gezin in de TJ op familiebezoek aan de overkant en gelijk maar even de 4wd bij terrein van DOW uitgeprobeerd en wat modder en dijkje wat we onderweg tegenkwamen en toen begon mijn vrouw het ineens ook leuk te vinden en wees me op allemaal binnendoorweggetjes. De kinderen vonden de rondvliegende modder geweldig. Mijn dochter vond het wel een beetje teveel op een gewone auto lijken (weinig herrie, weinig klimwerk om er in te komen, zij vond de cj leuker)

Dat met mijn vrouw gaat helemaal goed komen. Als ik haar een keer in het terrein laat rijden is ze helemaal verkocht. ^_^

Wel stond de tj vol water na een buitje :huh: Een deurrubber was kapot, maar dat mag de pret niet drukken.

En dan bellen we niet even? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...