Spring naar bijdragen

35"banden


Menno
 Share

Recommended Posts

Velgen :10j

R&P: 4.11

Verder zorgen dat je genoeg ruimte hebt om voldoende veeruitslag te blijven houden. (bij jou niet zo'n probleem, denk ik)

Gebruikte R&P staan vaak op Ebay.de, maar hou er rekening mee dat je waarschijnlijk ook een andere "kooi" nodig hebt ( hangt van je huidige overbrenging af). Houdt er ook rekening mee, dat een gebruikte R&P al onder een andere auto ingelopen is. De kans op een gierend diff is daardoor erg groot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, dat kan ook wel natuurlijk....

maar 12.5 banden op 8J geeft nogal een ballon effect. De meesten zullen 10J rijden... 35-12.5-15 banden zijn bij 8J meer dan 10 cm breder dan de velg!

Ik weet echter niet welke maat banden JP heeft...

En Menno: De kooi is idd de "trommel" waar de satellietjes in draaien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Apr 13 2005, 18:38

Ik weet echter niet welke maat banden JP heeft...

<div align="right">

Goodyear Wrangler MTR 35" op 8J velgen. (35x12.5x15)

Van een bredere velg wordt de band ook breder. Op een 8J ziet ie er dus wat slanker uit.

Overigens komt een R&P** van 4.56 dichter bij een orginele overbrenging als 4.11. Hierbij maakt de motor ongeveer 10% meer toeren als orgineel. Aangezien je met 35" banden toch geen 150 km/u gaat rijden is dat hogere toerental (of lagere minimumsnelheid) geen probleem.

(** overbrengingsverhoudingen voor 4.0 motor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...