Spring naar bijdragen

Holy En Edelbrock


M-REX
 Share

Recommended Posts

ik heb dus een edelbrock inlaat met daar boven op een 2 barrel holy

daar tussen zit een originele spacer alleen deze spacer is krom getrokken heb van begin of aan al groot vacuum probleem

veel lopen donderen met vloeibare pakking er tussen maar naarverloop van tijd ging weer vacuumtrekken en goed ook

heb nu alles er afgehaald en tja de pakkingen zijn niet heel gebleven zijn hier voor originele pakkingen voor tekrijgen

en bij wie moet ik dan zijn

laat morgen op wat van de spacer af laten freesen zo dat deze weer recht is

maar gaat mij om de pakkingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo probeer eerst eens een glas plaatje op voet carbruteur te leggen om te kijken wat en hoeveel hij krom is

doe dit ook bij je inlaat

zo zie je door het glas of hij overal netjes aan licht

zo veel valse lucht en pakking met vloeibare pakking dan zou ik het ook in je inlaat spruitstuk pakking zoeken en niet alleen in carbruteur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb er liniaal over heen gelegt en we praten on en verschil van 1.3 mm

daar naast kan het zijn dat dus de verkeerde vloeibare pakking gebruikt het dat zwarte gaskit

zal even kijken wel type holy ik er op heb zitten en wat foto. er van maken

zo mooi zijn als jij die heb

hij trek zoveel vacuum tussen de spacer er inlaat dat als ik er doek tegen aan leg deze vast gezogen word

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een edelbrock inlaatspruitstuk. met een origenele motorcraft 2 barrel erop. met een spacer er tussenin van www.moroso.com part# 64966 en nog geen last gehad van krom trekken. deze spacer is speciaal ontworpen voor holly 2 barrel carb. met een kleine aanpassing paste mijn motorcraft carb er ook op

post-1818-043197100 1287690688_thumb.jpg

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb even wat foto gemaakt van de spacer de inlaat en de holy

rene als jij hier pakkingen voor heb graag stuur dan even een pb

of mail me uipko@planet .nl

heb de spacer nu op het werk liggen en die gaat op de freesbank het probleem zitten in de bevestiging gaten van voor de inlaat deze zijn hol en worden nu ook eerst dicht gelast

p3fij2kqwl2ew8wcyuuz.jpg

0c4rh1xy2d6htlv4tq4g.jpg

o4gibh7ic1evcxpoqae4.jpg

pcl55xechb6j8cwiqi9e.jpg

3njusr0d1308n7tijurz.jpg

4ps66un65yr3ns7uy51f.jpg

k heb een edelbrock inlaatspruitstuk. met een origenele motorcraft 2 barrel erop. met een spacer er tussenin van www.moroso.com part# 64966 en nog geen last gehad van krom trekken. deze spacer is speciaal ontworpen voor holly 2 barrel carb. met een kleine aanpassing paste mijn motorcraft carb er ook op

deze spacer ziet er beter uit als die van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon de moroso spacer aanschaffen dan ben je ook van het gezeik af. de spacer op de foto die jij hebt heb ik ook nog liggen.

als je kwijt wil dan mail mij even wil je onder uipko@planet.nl die van mij is nu ruk

heb op de site van www.moroso.com part# 64966 64988 de eerst part nummer is er niet meer daar voor in de plaats

is nummer 64988 gekomen alleen deze staan niet in de bestel lijst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je kwijt wil dan mail mij even wil je onder uipko@planet.nl die van mij is nu ruk

heb op de site van www.moroso.com part# 64966 64988 de eerst part nummer is er niet meer daar voor in de plaats

is nummer 64988 gekomen alleen deze staan niet in de bestel lijst

bij summitracing.com kun je ze bestellen de moroso.

en ik heb van de week nog gekeken en die part# van moroso bestaat nog steeds.

http://www.summitracing.com/parts/MOR-64966/

ps stuur maar een pb

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps lijkt mij een torcker spruitstuk op een 304

is niet zo heel goede keuse

scoob

het is geen 304 maar een V6 3800 als daar een 4 barrel op zet verzuip die in ze eigen benzine

kan wel wisselen met sproeier en degelijke maar hij loop op deze combie goed

als het helemaal niet lukt dan ga ik voor een 4 barrel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nog een origenele inlaatspruitstuk tekoop voor een 2 barrel carb.

en inderdaad jij hebt een torcker. ik niet

he er zelf ook nog een liggen voor een 2 barrel en zat ook een motercrhaf caburateur op

maar ben zelf al vast aan de gang gegaan en heb nieuwe pakkingen gemaakt

op de ouderwetse manier eerst A4 vel er ver heel leggen dan deze in zij geheel met klein hamertje uit tikken

dan de papiermal overleggen op 1.8 dik vlakke pakkingvel en snijden zagen boren en vijlen maar wat ene pokke werk

en het was lang geleden dat dat gedaan had

maar het reseltaat mag er wezen

sm2jmadak7prl5tbqqvp.jpg

d1xoxo8wttpm7hkygmq4.jpg

ybycs9mucq9jzau676ch.jpg

6xftch0x6uwxfr2wq34l.jpg

bewerkt door M-REX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

yes yes me spacer voor edelbrock intake en holley cabuarateur is weer klaar netjes alu gelast en 1.3 mm er af gefreest

morgen de andere er afhalen en deze weer monteren

zo als voor heen was met scheur en zo krom als hoepel

u0zilchab3kbs9ez9sfd.jpg

sqbz1irtvqadwazehjfq.jpg

nu in goede staat alleen de gaten nog eve wee opnieuw door boren

2y4autpaxfuts3xc3u2a.jpg

5b2nzq14p7l087dvniuw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...