Spring naar bijdragen

Tot welk bouwjaar kan ik gebruiken


cbo
 Share

Recommended Posts

De plaatdelen zijn wel hetzelfde , alleen de bevestiginspunten zijn volgens mij anders. , zeker de plaats van de chassis-nummers.

Ruiten-wisser vaatjes zijn anders , ruitenwissermotor is anders , expansievaatje is anders , andere aansturing van instrumentenpaneel etc.etc.

Ik heb er pas 1 gesloopt , maar heb er volgens mij weinig van kunnen bewaren.

aandrijfassen zijn anders , tussenbak is een andere , geen 3.55 in de assen , bak anders (zo even uit het hoofd wat ik me er kan van herinneren)

bewerkt door boris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

assen is volgens mijn 2.83 of zo

tussenbak is ook anders

overbrenging in de bak is anders

heb hier volgens mijn nog delen liggen van een v6

zijn maar kort gemaakt en dus schaars aan het worden

stuurkolom past ook niet

Dat is dan duidelijk, heel veel past niet en je zult het moeten uitproberen/ zien.

In de auto is alles nog handmatig (ramen en deuren) zou daar iets mee gedaan kunnen worden ??

cbo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan duidelijk, heel veel past niet en je zult het moeten uitproberen/ zien.

In de auto is alles nog handmatig (ramen en deuren) zou daar iets mee gedaan kunnen worden ??

cbo

Je bedoelt als in electrisch maken? Alles waar een draadje aan zit gaat doorgaans eerder kapot :unsure:

Het enige electrisch in mijn XJ is de verlichting van de passagiers-zonneklep-spiegeltje (waanzinnig woord voor galgje overigens) en die doet het niet.

Ramen lekker met de hand, net als de stoelen. Airco = ff raampie open doen. Met de hand, doet het prima :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...