Spring naar bijdragen

Lampen, WJ, vervangtypes


Recommended Posts

Ja, inderdaad.

Ik geef dus offici� mijn rundschap toe hierbij....:wub:

Maar die lampen zijn wel van chinese makelij.

Een sylvania HB4A kost dus 25,90 euro.

Voor de chinezen betaal je 14 euro voor TWEE !

Dus ja, hopelijk branden ze toch een paar uur....:(

UPDATE: nog beter: je kunt ze bestellen via de detailhandel bij HELLA: 9,82 euro BTW inclusief. Duitse kwaliteit.

Verkrijgbaar bij elke auto onderdelenzaak hier in Belgi�wel soms te bestellen, ligt niet steeds op voorraad).

bewerkt door Ab
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus? Mensen willen nu eenmaal liever geen �25,- per lamp betalen... :yes: Als het niet een Koreaans fabrikaat mag zijn ga je toch lekker alsnog naar de dealer? Grote kans dat je originele USA lampjes ook ergens uit Azi�omen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Standaard lamp is de L0009006XS van "Mopar" kost bij de onvolprezen, veel te dure, van oplichting te betichten, klantonvriendelijke Jeep Garage ...... € 16.98 excl BTW.

Heb geprobeerd alternatief te vinden maar dat lukte op korte termijn niet.

Waar zit die Hella Shop met lampen uit Korea??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16,98 euro is niet verkeerd. Ik heb hier bij de Jeepgarage 270 Nkr betaald. ( ca 35 euro)

He Frans, dan wordt je hier wel 4x gen.... :angry:

Ik heb nu van elk reserve liggen, gekocht bij Maasbach,Amersfoort. Ik weet niet precies wat ik er voor betaald heb.

Ik vindt wel dat ze lang mee gaan. ( 100 000km of meer )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn ondermeer te bestellen bij: http://www.gomaxx.com/

EUR 13,95 voor voor twee stuks!

Low beam headlamp (dimlicht)

9006XS 

9006XSST Silverstar: The brighter and whiter light. Up to 35% brighter, up to 30% more downroad visibility and up to 35% more sideroad visibility.

9006XSCB Cool Blue: The whiter light for style. Up to 25% brighter light and up to 25% more downroad visibility.

High beam headlamp (groot licht)

9005XS

9005XSST Silverstar: The brighter and whiter light. Up to 35% brighter, up to 30% more downroad visibility and up to 35% more sideroad visibility.

9005XSCB Cool Blue: The whiter light for style. Up to 25% brighter light and up to 25% more downroad visibility.

bewerkt door Ozzy-Jeep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn voorlampen (dimlicht en grootlicht) onlangs alle 4 vernieuwd voor super witte xenon look lampen die ik op Ebay besteld had.

Zoek op ebay op: "Xenon 9006XS HB4xs bulbs Chrysler Jeep" en je komt erop.

Geven erg veel licht en staan ook mooi. Zijn dus echt veel witter dan de standaard lampen.

Ik ben er blij mee en ze kosten slechts 4,99 Engelse ponden per set. Ze passen perfect!

Bestel dus alle twee de sets de HB4xs en de HB3xs voor dim en grootlicht!

En mocht het ECHT paniek worden :-) Ik heb er destijds twee reserve setjes bij gekocht die ik dus zo hier heb liggen. Dus een setje mag je wel zolang lenen hoor!!

.

Hey, goeie tip ;)

Ik heb mijn WJ net sinds april, dus geen idee hoe lang de lampen erin zitten.

Denk dat ik alvast een setje bestel via ebay....dan omwisselen en de oude als reserve in de auto gooien.

Ik heb nog niet gekeken naar de koplampen, kan je er een beetje goed bij? Of moet de hele unit eruit? <_<

Jeepgroet!

Darkgreen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hierboven bedoelde pin is een lange bout, dop maat 7 mm.

Bij montage eventjes goed kijken of de witte knel plaatjes nog goed zitten.

Zelf vet ik de kogels die vast geklemd worden in deze plaatjes een beetje in.

Geen corrosie en de volgende keer gaat het iets gemakkelijker.

Hier staat een en ander beschreven, hoe de koplamp te de- en monteren

http://www.wjjeeps.com/lamps/headlamps.htm

Suc6

bewerkt door qompaqniet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week op eBay besteld: 2 sets 9005xs en 2 sets 9006xs, in totaal dus 4 HB4a en 4 HB3a met ook nog 8 kleine lampjes voor stadslicht/binnenverlichting etc.

totaalprijs 36 euro ;) inclusief verzendkosten en binnen een week in huis.

Vanmiddag even een setje gemonteerd, verschil is duidelijk te zien en te merken. Wel afwachten of ze niet na een paar dagen al de geest geven.

@DarkGreen, nix gemerkt van extra warmte opbrengst, lijkt dus allemaal goed te gaan. :rolleyes:

post-2912-0-43178900-1288650889_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week op eBay besteld: 2 sets 9005xs en 2 sets 9006xs, in totaal dus 4 HB4a en 4 HB3a met ook nog 8 kleine lampjes voor stadslicht/binnenverlichting etc.

totaalprijs 36 euro ;) inclusief verzendkosten en binnen een week in huis.

Vanmiddag even een setje gemonteerd, verschil is duidelijk te zien en te merken. Wel afwachten of ze niet na een paar dagen al de geest geven.

@DarkGreen, nix gemerkt van extra warmte opbrengst, lijkt dus allemaal goed te gaan. :rolleyes:

Tof die foto's. Ik moet zsm ook een setje bestelen hoor!

En thanks voor de warmteinfo, ik ga het ook maar doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geeft aftermarketxenon geen storingen op de bc van een WJ? Ben er ook wel voor in de markt namelijk maar hoor er zoveel ellende over. Is dit wat? Is iig een normale kleurtemperatuur van 4300k en voor die prijs in vergelijking met de normale lampjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...