Spring naar bijdragen

weekje offroad


darkwolf
 Share

Recommended Posts

ik ben laatst op een meeting geweest blablabla.....

het ging over een pool die mensen uit nederland naar polen gidst om daar te offroaden...polen is heel erg mooi..

ik wil nu weten of hiervoor animo is onder julie daar ik eigenlijk dit jaar naar polen wil.

het gaat om een week waarin je elke nacht in een hotel slaapt,eten krijgt en je auto veilig achter een hek staat plus dus een ervaren gids....

dit alles voor een prijs rond de 300 euro p/p...

het gebied varieerd van mild tot knap zwaar maar kan uiteraard afgesteld worden naar onze wens (super zwaar dus als het aan mij ligt smile.gifsmile.gif )

anyone al kriebels?

ik heb dus geen data,exacte kosten of wat dan ook....dit is wat er bekend was in december.....heb het er trouwens nog over gehad in de mac donalds te tiel....

of was het nou januarie...nee december...toch???mmmmmh.... wacko.gif

oja,zoals altijd bij dit soort dingen zal er wel een max/min.aantal jeeps meemoeten/mogen...weet er niks van maar gokje??...tussen de 8 en 12 auto's?? tongue.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by DutchPowerCow@Jan 14 2004, 22:45

Dat kijkt mij idd erg leuk.

Hoe is het gesteld met LPG in polen?

Ik heb maar een 10 liter benz tankje, daar kom je niet ver mee, ben ik bang van dry.gif

ik heb een klant (nee...niet zo'n klant ) die uit polen komt,hij is gastarbeider zeg maar.....

ik zal hem eens vragen...ik denk echter dat polen niet al te veel gas stations heeft..

10 liter???!!! blink.gif

dar wordt een jerrycan ( of 2, of 3, of 4... biggrin.gif )

beter nog,leg ff contact met de anwb...zij kunnen je hier feiten over vertellen ( mischien hebben ze zelfs een kaart van polen?europa met alle gas-stations erop!!

www.anwb.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LPG-gids Europa.

Daar staan alle LPG-stations in van de EU plus nog wat zoals zweden, engeland en een stel oostblok landen waaronder Polen.

ANWB weet ik niet zeker, maar de meeste grotere benzinepompen met LPG verkopen het en anders zouden ze het moeten verkopen. blink.gifrolleyes.gif

*edit...ANWB dus ook. Kost 13,95.

Ook leuk:

De Stichting Autogas Nederland adviseert u om altijd uw eigen vul-verloopnippel(s) mee te nemen, zodat u onderweg autogas kunt tanken en niet noodgedwongen onnodig veel geld hoeft uit te geven voor een tank benzine. De vul-verloopnippels zijn onder meer verkrijgbaar bij de erkende autogasinbouwstations en bij de winkels van de ANWB.

Sta je daar....uhm...ja...benzine dan maar? biggrin.gif

Nog iets:

Zover ik me kan herrineren komt het boek 2004 pas in maart/april uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga niet te veel van die LPG gidsen uit , er klop meestal geen reet van. (heb er ervaring mee. Rijdt je 30 km om omdat daar een tankstation zou zijn maar nee hoor die is 4 jaar geleden al gesloten enz.

Maar voor 300,- euro ben ik van de partij. Laat maar weten wanneer en hoelaat wink.gif

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Animo aanwezig ja.....nu ben ik (zijn wij) geen ervaren off-roaders, verre van dat, maar Polen heeft erg mooie gebieden en die camera mag ook wel eens gebruikt worden. smile.gif

Zo te horen zijn er al een paar met een berg ervaring, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. wink.gif

Count us in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by DutchPowerCow@Jan 15 2004, 23:23

dit alles voor een prijs rond de 300 euro p/p...

@Kameel, p/p staat voor "per persoon", niet voor "per paar" laugh.gif

unsure.gif Maar ik zie nergens p/k staan (per kameel) of p/m (per maaltijd)... wink.gif

Ik ga er meestal vanuit dat ene Bumper mij meesleurt.

Bultrug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlik is het een kei leuk idee....alleen vind ik het niet zo slim om nu meteen een heel zwaar parcour te doen, voor newbee's zoals wij zijn. Maar goed, we hebben nog fff de tijd om onze jeepert off road beter te leren besturen, dus wie weet dat het tegen die tijd niet zwaar genoeg kan zijn biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals eerder gezegd weet ik nog niets....

ik wil het als volgt afspreken;in maart doe ik nog eens een oproep...

mensen die meewillen kunnen dat dan melden en die nodig ik uit bij mij thuis of de mac donalds te spijkenisse,zien we dan wel.

tijdens deze bijeenkomst moeten we dan gaan zien wie er echt meegaan,op welke data we gaan en wat het exact zal gaan kosten..ik zal zorgen dat ik zoveel mogelijk info heb op dat moment.

uiteraard staat vragen ook nu vrij maar op een aantal zaken heb ik gewoonweg nog geen antwoordt....

wat de moeilijkheidsgraad betreft.....dit bepalen wij zelf op locatie.

tenslotte hebben we daar dan een gids voor,bovendien kunnen goed uitgeruste voertuigen met ervaren rijders de minder uitgeruste/onervaren rijders helpen.

ik zelf had als data iets van einde zomer in mijn hoofd,daar iedereen dan makkelijker vrij kan nemen(buiten schoolvakanties),de temperatuur dan nog lekker is(open rijden dus!! smile.gif )en de natuur volop mooi en groen is van de zomer.

greetz,darkwolf offroad tourzzzzzzzz!!!!!! biggrin.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Bumper@Jan 16 2004, 22:54

<div class='quotetop'>QUOTE

of de mac donalds te spijkenisse

Gokje... Afslag 34?

Je wil niet weten hoe dankbaar ik ben dat ik na die afslag ooit weer in de bewoonde wereld terecht ben gekomen.

Afslag 34 is leuk in een 4wd, maar niet in een bejaarde Seat cool.gif

Ik heb de koeie vledders nou nog op het dak liggen biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...