Spring naar bijdragen

Twin stick het investeren waard?


charlie
 Share

Recommended Posts

Als je technisch wilt kunnen rijden in situties waarbij je je voorwielen laat spinnen/Suren is het handig, met een aanpassing bij je shiftrails kun je ook frontwheel drive high gebruiken. Zoek een extra shifter en maak deze zelf, genoeg over te vinden op het www.

Suc6 ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest laatst een zware aanhanger op een steile oprit-met-bocht verplaatsen. 4WD was geen optie i.v.m. wringen. Arme koppeling! Als ik 2WD low had kunnen schakelen was dat een welkome oplossing geweest! Bij mij staat deze aanpassing dus op het verlanglijstje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In hele krappe situaties kan het wel eens handig zijn als je achter 2wd lo hebt met de voorste wielen gelocked door de vrijloopnaven.

Mocht je uiteindelijk besluiten een twinstick te nemen dan wil ik eventueel ruilen met jouw complete single dana 300 stick met pookhoes. Ik heb dan een complete dana 300 twinstick met een pookhoes voor jou.

Ik persoonlijk vond een voorwiel aangedreven jeep in sommige situaties wel fijn maar dat was het uiteindelijk voor op de weg niet.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In hele krappe situaties kan het wel eens handig zijn als je achter 2wd lo hebt met de voorste wielen gelocked door de vrijloopnaven.

Mocht je uiteindleijk besluiten een twinstick te nemen dan wil ik eventueel ruilen met jouw complete single dana 300 stick met pookhoes. Ik heb dan een complete dana 300 twinstick met een pookhoes voor jou.

Ik persoonlijk vond een voorwiel aangedreven jeep in sommige situaties wel fijn maar dat was het uiteindelijk voor op de weg niet.

Je hebt gelijk, de voorwielen kun je ook unlocken met je vrijloopnaven.:lol:

Hoe dan ook, als Charlie niet wil ben ik wel ge�nteresseerd in de twinstick-swap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...