Spring naar bijdragen

verenpakket achter


henkii72
 Share

Recommended Posts

Hallo 4x4 vrienden,

Mijn cherokee van bj 95 zakt door zijn achterste als ik een drempel neem komt het rubber (wat er nog van over is) tegen de as aan en bladveren hebben de bolle kant naar ovenzijde staan volgens mij moet dit andersom.

Waar kan ik goed aan een ander verenpakket komen

Groet uit de achterhoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo 4x4 vrienden,

Mijn cherokee van bj 95 zakt door zijn achterste als ik een drempel neem komt het rubber (wat er nog van over is) tegen de as aan en bladveren hebben de bolle kant naar ovenzijde staan volgens mij moet dit andersom.

Waar kan ik goed aan een ander verenpakket komen

Groet uit de achterhoek

welk rubber?

probeer B&S autoparts tiel/ of cherokeeparts,:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kan complete paketten vrij gunstig kopen in Duitsland of Engeland. Vaak stukken goedkoper, zelfs met transport erbij. je kan complete paketten vrij gunstig kopen in Duitsland of Engeland. Vaak stukken goedkoper, zelfs met transport erbij.Mijn cherokee van bj 95 zakt door zijn achterste als ik een drempel neem komt het rubber (wat er nog van over is) tegen de as aan en bladveren hebben de bolle kant naar ovenzijde staan volgens mij moet dit andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

XJ veren horen bijna vlak te staan, zeker niet bol naar boven. Doorzakken van de veren komt zeker bij oudere XJ's vaak voor. Kompleet pakket vervangen is de meest permanente oplossing, plaatsen van een extra veerblad en/of de verhogingset van Boris is een goed alternatief.

Budget add a leaf is ook een oplossing, er zijn vast nog wel forumers die de nodige delen hebben liggen (voor weinig) -klik-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier zijn er twee op ebay.co.uk :

http://cgi.ebay.co.uk/JEEP-CHEROKEE-REAR-LEAF-SPRINGS-PAIR-/400152218574?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d2aee4bce

Dit bedrijf heet Mansfield en kan zeer gunstig geprijsde onderdelen leveren. bijvoorbeeld een nieuwe ruitenwisser motor achter for £51 + verzending.

http://cgi.ebay.co.uk/SET-REAR-LEAF-SPRINGS-HEAVY-DUTY-JEEP-CHEROKEE-1984-01-/330385645923?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cec84e163

Ik heb in het verleden van deze verkoper gekocht via Ebay. snelle verzending. Als ik het me good herrinner is het deze verkoper die zijn veren ergens vanuit europa laat komen.

Ik heb met deze beiden bedrijven zeer goede ervaringen en zal in de toekomst zeker weer van hun kopen. Eerst even een andere Cherokee kopen....ben aan het zoeken naar een andere RHD!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had die twee eerder al voorbij zien komen na je tip van ebay.uk.

Mijn vraag is nu, wat is nu daadwerkelijk het verschil tussen de heavy duty en de standaard, stugger en of hoger, of is het verschil verwaarloosbaar?

En 10 ponden voor versturen is waarschijnlijk voor in de UK, maar enig idee hoe die prijzen liggen in europa?

Bastafari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De heavy duty veren zijn geschikt als je veel baggage rijd of met trailer. Ik heb 5 bladen gehad, heavy duty, nieuw geen add a leaf, maar dit omdat ik een 120L LPG tank achterin had liggen.

Als je voor heavy duty gaat staat de auto iets hoger achter en als de auto niet te zwaar beladen is veert het wat stugger.

Bij een van de 2 staat er verzendkosten voor europa bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor de info.

Moeders de vrouw is meer voor de standaard, en ik kan haar geen ongelijk geven. Er is geen wegenbelasting in Estland, dat heeft natuurlijk zo z'n voordelen, maar je ziet het dan ook wel terug in het wegdek, kruising tussen maaslander en het maanoppervlak:yes:

Die ene keer dat we dan volgepakt zitten, swah, ik ben hier ook met rotte suspension bladen in een overbeladen Jeep met een volle overmaatse topbox naar toe gereden, niet ideaal, maar wel te doen.

Wordt vervolgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...