Spring naar bijdragen

zwakke plekken cj7


Recommended Posts

wat zijn de zwakke plekken van een cj7 chasis, body, motor(4,2), versnellingsbak(5bak man.), of ng ander zwakke plekken.

Kort samengevat kan alles slecht zijn. Ligt helemaal aan het verleden van de auto en hoe de vorige eigenaren ermee om gegaan is.

Tis een auto die al een aantal jaren oud is en dan speelt onderhoud een belangrijke rol. Ik heb mensen gezien die dachten een mooie cj7 te kopen maar toen ze de wagen eenmaal gingen strippen bleek veel meer rot te zijn als op het eerste gezicht te zien was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja het is de bedoeling om hem trg in orde te zetten. motor en versnellingsbak en assen en stuurhuis worden gereviseerd. ma vraag dit eigenlijk vooral dat ik aan die dingen extra aandacht geef. bijvoorbeeld aan de body weet ik dat waar de benzine bak zit een zwakke plek is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Body, alle randen van vloer en wielkasten tegen de buiten plaat, dubbele plaat op voorspatborden. Chassis aan achterzijde bij de benzinetank.

En als je toch bezig bent, zet overal nieuwe rubbers op, body, veering en motorrubbers.

Succes!

hey Ab, wat bedoel je met de dubbele plaat op de voorspat borden?? ja ik ga overal nieuwe rubbers zetten en was ook aan het denken als er te veel slechte plaatse zijn om de body heel af te halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey Ab, wat bedoel je met de dubbele plaat op de voorspat borden?? ja ik ga overal nieuwe rubbers zetten en was ook aan het denken als er te veel slechte plaatse zijn om de body heel af te halen

Het driehoekje op het spatbord tussen wiel en body.

Oja, vergeet ook de bevestigingsplaatsen van de rolbar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...