Spring naar bijdragen

Hele grote performance verschillen op verschillende plaatsen


panzerfaustnl
 Share

Recommended Posts

Hoi hoi,

Als ik vanuit huis (90mbit verbinding) het jeepforum opstart, dan duurt het uren voordat hij iets laat zien. Ook het switchen tussen threads gaat heel traag. Hier, waar ik nu zit, daar doet hij het vlekkeloos. Vreemd he?

groetjes,

Marco

bewerkt door EJG
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is bij een Mac niet zo noodzakelijk, maar ik gooi het cache van de machine regelmatig leeg en toch blijft het zo, het maakt niet uit eigenlijk welke computer ik thuis pak; het is heel erg traag.

Andere sites (nu.nl, synthforum.nl etc) die doen het wel goed, juist dat maakt het zo vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is bij een Mac niet zo noodzakelijk, maar ik gooi het cache van de machine regelmatig leeg en toch blijft het zo, het maakt niet uit eigenlijk welke computer ik thuis pak; het is heel erg traag.

Andere sites (nu.nl, synthforum.nl etc) die doen het wel goed, juist dat maakt het zo vreemd.

Loopt je netwerk thuis misschien via een proxy server?

Dit kan express zo zijn ingesteld of door mallware erin zijn geslopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geprobeerd, maar geen soelaas. Heb even een filmpje toegevoegd om het te kunnen laten zien. het is een m4v filmpje, vanwege het formaat. Kun je het niet zien, dan zal je quicktime moeten gebruiken of iets vergelijkbaars.

www.ahorse4all.nl/JeepForum.m4v

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...