Spring naar bijdragen

wie kan me op weg helpen met volgend probleem?


Recommended Posts

Rij nu dik maandje cherokee xj 4.0 uit 98. Af en toe leek het alsof hij inhield maar vandaag hield hij in en ik zag dat benzinemeter meteen erna naar 0 ging en toen het inhouden stopte en motor weer mooi liep ging benzinemeter ook weer naar normale stand. In eerste instantie stond ik stil toen het gebeurde en later ook onder het rijden. Motor sloeg trouwens niet af maar loopt onregelmatig. Dus lijkt me dat benzinepomp het gewoon doet. Dacht aan benzinefilter maar kan link niet leggen met het raar doen van benzinemeter. Vlotter misschien? Maar waarom liep hij dan onregelmatig? Toen ik met jeepke terug naar huis reed om andere auto dan maar te pakken omdat ik het niet vertrouwde liep hij mooi. Thuis aangekomen jeep nogmaals opnieuw gestart, motor ok maar benzinemeter komt niet meer op. Iemand een idee waar ik het best kan beginnen te zoeken? Bedankt alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok ga ik daar eens beginnen te zoeken. Vandaag gestart en alles leek ok, motor liep als zonnetje maar bezinemeter deed weer raar, eerst normaal dan naar 0 en weer terug naar normaal en later weer naar 0. Did duid idd op slecht contact. Ik vind het alleen zo raar dat hij vrijdag zo inhield in combinatie met raar doen van bezinemeter. is hier een link te leggen of stom toeval?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...