Spring naar bijdragen

Waar kan ik banden 255/75R17 krijgen?


Recommended Posts

Kunnen jullie me helpen, ben bezig mijn rubicon 2007 uit texas door de keuring te krijgen. Alles goed behalve de banden. Geen Ekeur !@#$%

Nu zoek ik dus banden 255/75R17 om door de keuring te komen.

En bandensites tot nu toe komen er ook helaas niet uit.

Dus mochten jullie tips hebben hoor ik het graag.

Alvast bedankt,

Ian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen jullie me helpen, ben bezig mijn rubicon 2007 uit texas door de keuring te krijgen. Alles goed behalve de banden. Geen Ekeur !@#$%

Nu zoek ik dus banden 255/75R17 om door de keuring te komen.

En bandensites tot nu toe komen er ook helaas niet uit.

Dus mochten jullie tips hebben hoor ik het graag.

Alvast bedankt,

Ian

Hallo Ian, moet het percé 255/75-17 dat deze maat standaard op de Rubicon is waar, maar je mag toch wel iets afwijken. Kijk hier ééns misschien kun je daar wat mee, http://www.offroadreifen.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ian, moet het percé 255/75-17 dat deze maat standaard op de Rubicon is waar, maar je mag toch wel iets afwijken. Kijk hier ééns misschien kun je daar wat mee, http://www.offroadreifen.com

Ik heb me laten vertellen maar kan dat niet met 100% bevestigen dat als je een wagen aanbied bij de rdw keuring die jonger is als een bepaalde leeftijd dat de bandenmaat dan moet voldoen aan wat er als typegoedkeuring is afgegeven voor de desbetreffende wagen.

Vandaar dat hij dus deze bandenmaat moet hebben waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Heb ook nog een set liggen, zijn alleen gebruikt bij RDW keuring.

Incl. 18" Jeep velgen, alleen maat is kleiner dan org. is 255-55-R18 Generals Grabber AT2

Zijn na keuring er gelijk afgehaald en 33ers eronder. Heb zelf een JK X 3.8, moest iedergeval ook een achtermislamp op.

Kom uit de Bollenstreek (Randstad), Jeepers moeten elkaar helpen toch, neem aan dat er geen org. banden opblijven.

Groet Roo B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook nog een set liggen, zijn alleen gebruikt bij RDW keuring.

Incl. 18" Jeep velgen, alleen maat is kleiner dan org. is 255-55-R18 Generals Grabber AT2

Zijn na keuring er gelijk afgehaald en 33ers eronder. Heb zelf een JK X 3.8, moest iedergeval ook een achtermislamp op.

Kom uit de Bollenstreek (Randstad), Jeepers moeten elkaar helpen toch, neem aan dat er geen org. banden opblijven.

Groet Roo B)

Sorry, zie net dat dit vorig jaar was.

Ben lekker wakker.

Denk dat deze topic wel dicht kan?

Groet Roo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...