Spring naar bijdragen

Wrangler TJ Softtop + halve deuren te koop


DJ Jeep
 Share

Recommended Posts

Wegens verkoop Wrangler TJ uit 1997. Te koop mijn softtop en halve deuren.

De softtop is van Bestop en is vorig jaar gekocht en ongeveer 1,5 maand gemonteerd geweest. Hij is kompleet met beugels dus zo te monteren. De kleur is Spice met getinte achterruiten. Houdt de warmte veel beter buiten en de softtop is veel stiller dan de originele. Deze kleur softtop past bij iedere kleur Wrangler.

Ik heb de reservewiel hoes in kleur spice met Jeep opdruk ook nog liggen en die doe ik er bij.

De halve deurtjes zijn groen metallic en zien er goed uit. Ze zijn helemaal compleet. Je kunt ze eenvoudig uit elkaar halen om ze in iedere gewenste kleur te spuiten. Kost je een keer 100 euro. Het zijn de originele deurtjes van de softtop versie van de Wrangler. Geen roest en incl. de deur scharnieren!

Met het aankomende mooie weer echt een aanrader!!!

Ik verkoop de set in 1 keer dus laat maar horen wat je bod is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi spul, jammer dat je (voor mij) nogal wat te vroeg komt met je verkoop.

De kleuren zijn precies hetzelfde ook nog sad.gif ... succes met je verkoop en als je er niet vanaf kan komen om welke reden dan ook... ben ik altijd te bereiken. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by DJ Jeep@Mar 24 2005, 11:52

Kameel, als je nog interesse hebt moet je wel snel zijn. Ik word bedolven onder de mailtjes. Van het weekend denk ik dat de boel al wel verkocht zal zijn!!!  biggrin.gif <div align="right">

Ja, dat had ik eigenlijk wel verwacht. Ze zijn gewild he...

Bij deze kan ik je dus vast feliciteren met je verkoop. (hoewel ik het vreemd vind dat je zo'n vreselijk mooie TJ verkoopt met toebehoeren en al..) smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...