Spring naar bijdragen

Vreemdgaan


Slinky
 Share

Recommended Posts

Wij hadden een prachtige Jeep Grand Cherokee waar helaas heel veel problemen mee waren. Na 9 maanden eindelijk een andere jeep gevonden en wel een Nissan Patrol 2.8 GR. Een prachtige wagen, ik ben er bijzonder blij mee. Ik vind hem alleen iets te groot. Ik kom met de Jeep GC prima overweg, maar met deze moet ik echt beter opletten.

Het enige nadeel van de Nissan is dat er dus niet zo'n leuk forum bestaat als jullie dat hebben. Want ik heb veel aan jullie input en verhalen gehad.

Bedankt daarvoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, Nissan Patrol. Niks mis mee hoor... maar ja, je gaat toch wat gezelligheid missen. cool.gif

Waarschijnlijk kom je over een tijd wel weer tot inkeer.

Volgens mij hebben ze een leuke club, waar je alle nieuwe frustratie kwijt kunt:

patrolclub

Ps: 1 van de dingen die ik daar las op het gastenboek:

Misschien een stomme vraag maar waar is het forum gebleven?

ph34r.gifwink.gif

succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in dat "forum" destijds nog wel wat zitten neuzen. Het werd niet echt strak gemodereerd en het taalgebruik was... ehhh... je snapt het wel wink.gif Misschien dat het daarom opgeheven is?

Overigens is de Patrolclub( Nissan 4x4 Club zoals het tegenwoordig heet) een afsplitsing van "De Recreatieve". Dat merk je ook aan het grote aantal ritten en de weinige trials die ze organiseren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Mar 23 2005, 16:42

Tsja, Nissan Patrol. Niks mis mee hoor... maar ja, je gaat toch wat gezelligheid missen.  cool.gif

Waarschijnlijk kom je over een tijd wel weer tot inkeer.

Volgens mij hebben ze een leuke club, waar je alle nieuwe frustratie kwijt kunt:

patrolclub

Ps: 1 van de dingen die ik daar las op het gastenboek: ph34r.gif   wink.gif

succes.

<div align="right">

Kijk dat bedoel ik nou....zo jammer.

Ik zal hier toch van tijd tot tijd nog wel eens snuffelen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...