Spring naar bijdragen

furstenau


mcjvandenbroek
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Mooie foto's Menno! Zie dat jullie het naar je zin hebben gehad.

1 foto viel mij wel op ivm de hoek aandrijfas / achteras. Zag er niet zo heel netjes meer uit.

Ziet er inderdaat goed uit, ook eens proberen heen te gaan

@ michel, ben ook heel benieuwd wat je er niet netjes aan vindt, heb effe gezocht maar de enigste foto van menno zijn aandrijfas is deze, en dan moet je ook nog heel goed kijken ook:

P6020065.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je lijkt me moeder wel!!:D

ik had die bar vast omdat ik net grandcherokee stoelen erin heb zitten, en na 6 jaar met kuipstoelen gereden te hebben is dit erg wennen/glijden.

maar voor jouw hier een heel klein stukje met gordel!!

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je lijkt me moeder wel!!:(

ik had die bar vast omdat ik net grandcherokee stoelen erin heb zitten, en na 6 jaar met kuipstoelen gereden te hebben is dit erg wennen/glijden.

maar voor jouw hier een heel klein stukje met gordel!!

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

bha wat braaf menno ???:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee rammie, ik heb de hele film klaar, moet ik hem opsturen of bewaren tot de bbq??

was btw wel een klote stukkie wat ik daar met gordel reed, je ziet het wel niet op het filmpje, maar ja gaat om het idee dat de rest niet denkt dat IK onverantwoord bezig ben.

bewerkt door Menno
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet om een druiloor te zijn maar een gordel om hebben in het terein is geen slecht idee. Deze twee hadden dit ongeluk overleefd als ze hun veilig heids gordel gedragen hadden. Nu liggen ze alle twee in de kist.

rollover-fatal107.jpg.

Gebeurde 2 weken geleden in Noord California. Jeepers van hier uit de buurt.

Alle 2 uit de Jeep gevlogen en op slag dood.

Zo als je zien kunt is de rol kooi nog in vrij goede staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...