Spring naar bijdragen

Speling achterwielen XJ 1997


Recommended Posts

Op mijn achter wielen zit horizontale speling. Ik kan ze dus van voor naar achter bewegen...is maar een paar milimeter. Ze bewegen niet van boven naar beneden. Het is volgens mij een Crysler achter as. Het is in ieder geval niet meer de originele. Is dit normaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt wat real strangler zegt, echterrrrrrrr........

voor de apk mag je een maximale speling hebben van 2mm horizontaal, heb je meer kan dit een afkeurpunt zijn (ligt ook een beetje aan de keurmeester,maar officieel mag hij hem dan afkeuren). Ik spreek uit ervaring helaas.

De oplossing is een nieuwe steekas erin, of als je handig bent er een stukje rond oplassen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn achter wielen zit horizontale speling. Ik kan ze dus van voor naar achter bewegen...is maar een paar milimeter. Ze bewegen niet van boven naar beneden. Het is volgens mij een Crysler achter as. Het is in ieder geval niet meer de originele. Is dit normaal?

Chrysler 8.25 een C-clip as? De Dana 35 iig wel......

Clips hebben de neiging to uitslijten, alleen het vervangen van de C-clip kan ook wel eens helpen. Heb je je diff al open gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de diff nog niet open gehad, gaat binnenkort gebeuren want ik wil zo wie zo de boel verversen. ga de 26ste er met een expert naar kijken. Wellicht dat het vervangen van de C-clip het euvel op lost. Ik heb namelijk ook een behoorlijk trilling bij het optrekken en ik vermoed dat die dingen met elkaar te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...