Spring naar bijdragen

Mist(achter)lichten


Recommended Posts

Hallo Jeepers, ik heb een vraag m.b.t. de mistlampen op mijn Cherokee 4.0 LTD van '91. Op het dashboard is de meest linkse schakelaar voor mistlampen. Maar welke? Voor of achter? Volgens het manual is het voor de mistlampen vóór, maar die zitten er niet op! Achter zitten er wel lampen in, maar die doen niets. De schakelaar heeft een verklikkerlichtje dat ook gewoon brand als ik hem bedien. Alleen gaat er niets branden. Weet iemand hoe het precies hoort te zijn. Op de Cherokee van zoon, een '93-er, gaan de mistlichten achterbranden, maar het manual geeft dus anders aan. :lol: Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mijn manual is die schakelaar voor de lampen achter. )Die doen het alleen als de verlichting aan staat).

Later zijn er voor mistlampen op gekomen, maar die hebben een after-sales schakelaartje. Die lampen hingen tot een bezoekje aan Wamel onder de bumper, en zijn er nu weer afgehaald overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mijn 91er met mistlampen voor en achter (fabrieksmatig uit usa) werken ze zowel voor als achter op de zelfde origineel ingebouwde schakelaar.

Op mijn 93er werkten de mistachterlichten op hetzelfde schakelaartje (voor zaten er geen op ).

bewerkt door Cherokee_Chris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...