Spring naar bijdragen

8 en 9 Mei offroad park Böser Wolf,Knüllwald


dezperado
 Share

Recommended Posts

Join us in celebrating an annual spring ride for Jeep owners – the removal of the top of the Jeep this year we are celebrating the third annual World Wide GO TOPLESS DAY on

May the 8th 2010.

HOW TO PARTICIPATE:

- Take your top off your Jeep, if you can’t take your top off still join in!!!

- Join our GO TOPLESS DAY MEET AND GREET at “Boeser Wolf” Offroad Park in

Knuellwald (http://www.offroadpark-knuellwald.de)

THE DAYS EVENTS ARE:

· Wheeling in the park (173 acres) for all types of wheeling tastes (woods, mud, hills, technical trails, …)

· Camping, BBQ

· Contest with trophies

· FULL DAY OF FUN!!!

For more information please contact the following email addresses:

For the Graf and Vilseck area please contact: Cj7stomper86@yahoo.com

For the Bamberg area please contact: dan_schaffer33@yahoo.com

For the Hohenfels area please contact: iraqsoldier30@yahoo.com

For the Schweinfurt area please contact: johnmastronardi@yahoo.com

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Are you interested in knowing more about the military jeepers family? www.militaryjeepers.com

If you would like to get the event shirts for the GO TOPLESS DAY check out: http://www.allthingsjeep.com/go-topless-day.html. Sponsored by: Military Jeepers.comGerman Chapter and Allthings jeep.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk; zit voor mijn werk 5-7 mei in Heidelberg.

Misschien komen we zaterdag 8, maar ws zondag 9 mei even langs. Tenminste als we met een niet-JEEP op het terrein mogen/kunnen komen. :yes:

We houden via GSM contact!

ja je mag met elk merk het terrein op

en anders effe bellen op de gsm zodat we je kunnen ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn weer terug uit knüllwald.

De Military Jeepers zijn een gezellige let's-have-fun groep en we gaan zeker nog een keer met ze op pad.

Helaas hadden ze allemaal wagens die street-legal voor Duitsland gemaakt zijn, dus er waren eigenlijk geen extreme modificaties.

De mooiste mod was het custom-made dashboard van de CJ7.

Tussendoor hebben ze ook nog even een TJ gelift met blokken op de schroefveren en nieuwe schokdempers. :P

Het was een gezellig weekend en het BBQ-en kan je gerust aan de amerikanen overlaten, evenals het drinken van bier en Whisky.

Ze willen het volgens jaar weer organiseren en het is zeker een aanrader!

Ook de organisatie van Böser Wolf, Antje, Michael en Antjes ouders waren enthousiast en deden gezellig mee.

Het hoogtepunt was dat ik een rondje over het tank-parcours mocht rijden in de britse tank.

Na diverse auto's en een vliegtuigje heb ik dus nu ook een keer een 'panzer' bestuurd. :lol:

De foto's staan hier:

http://www.mijnalbum.nl/Album=GJ3M4RKP

bewerkt door Raven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er leuk uit Maarten, hoe vond je het terrein ?

Doordat het terrein snel opdroogt was het goed te doen.

Ik had maar drie grote uitdagingen.

- Een steil bosweggetje met wat lastige stenen in een scherpe bocht en een irritante boom die ik met de rechterbovenkant geraakt heb.

- Wat grote stenen die verborgen lagen tussen het gras en waar ik met een bladveer op bleef steken.

- Een bocht op een steile helling waar de Jeep redelijk schuin moest

Alle situaties kwam ik op eigen kracht uit/door. ( waarschijnlijk goeie Marshalls gehad :lol: )

Heb nog wel een TJ en de CJ7 kunnen lieren en hier en daar nog wat tips kunnen geven. Die Amerikanen wisten bijvoorbeeld niet dat je een steile helling in de eerste versnelling zonder te remmen kunt afdalen.

Verder een leuk afwisselend terrein met voor elk wat wils en enthousiaste mensen.

bewerkt door Raven
typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook nog even weesten gluren, vond eigenlijk alleen resten van een kampvuur en een caravan met een enorme Nederlandse vlag :lol:

Met Raven even over het terrein geredenen spijt dat mijn Seat 2 wiel aangedreven is. Ziet er echt leuk en uitdagend uit. Ook redelijk groot.

Volgende keer dan maar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna vergeten! Ik heb ook nog een beker gewonnen voor 'drove the furthest'. :lol:

DanSchafferprijzen.jpg

'Worst in show' was voor een dotsch daar hij geen Jeep en niet topless reed.

Hij deed het verder prima in het terrein, maar is als enige op zijn bodemplaat blijven steken.

Met vereende krachten is hij uiteindelijk losgeduwd. :P

bewerkt door Raven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...