Spring naar bijdragen

Motorkap XJ metallic groen


ghulst
 Share

Recommended Posts

Na de verkoop van onze XJ heb ik nog een motorkap over. Ik was ooit eens van plan geweest die op de XJ te zetten, omdat die een klein deukje in de motorkap had. In de 2,5 jaar dat we hem hadden is dat er niet van gekomen.

Nu voor en leuk bod. Versturen is, denk ik, niet zo'n goed idee. Ophalen wel, maar aangezien ik ook regelmatig onderweg ben, kan ik de motorkap ook nog wel eens een lift geven.

Dit is de kleur van de motorkap:

3630-2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Utah LOL, wil je hem hebben dan? Dat past toch niet op je YJ? ;-)

Tsja, wat zet je er op? Ik heb even bij Boris gespiekt en die vraagt er €50 voor, dus €35 lijkt me wel goed. Maar, doe gerust een bod of stel een ruil voor. Oude analoge fotoapparatuur is ook prima of Apple dingetjes of verzin iets leuks. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darn!! Het is een 'oud' type XJ, is het niet?

Ik ben al tijden op zoek naar een motorkap voor mijn '98-er XJ (ook groen). In de mijne zitten nogal wat hageldeukjes. Volgens mij komen noch de kleur, noch de pasvorm overeen. Of bazel ik??

Hij is inderdaad van een 'oud' type XJ, dus van voor 97. Of het past weet ik niet, maar ik hoor ook geluiden dat de kap gewijzigd is in 97. Komen kijken mag altijd natuurlijk. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik geloof dat je in Goes woont?

Da's toch 400 km retour voor mij.

Het gaat me er bovendien om dat ik liever niet moet spuiten. En de kleuren < '97 en 98- verschillen in elk geval. Die van mij heeft kleurcode JN (moss green).

p.s. als je inderdaad 'geluiden' hoort dan is de kans vrij groot dat 'ie niet past. Hoe harder het geluid, des te nietter hij past... :worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe harder het geluid, des te nietter hij past... :)

Dat hoor je toch niet met een diesel:D

OT: meeste hagelschades worden gerepareerd met 'PDR' (paintless dent repair) ofwel uitdeuken zonder spuiten. Kost niet de hele wereld, maar is wel op voorwaarde dat ze er van de binnenkant bijkunnen.

Of ben ik nu on topic op het verkeerde topic:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoor je toch niet met een diesel:D

OT: meeste hagelschades worden gerepareerd met 'PDR' (paintless dent repair) ofwel uitdeuken zonder spuiten. Kost niet de hele wereld, maar is wel op voorwaarde dat ze er van de binnenkant bijkunnen.

Of ben ik nu on topic op het verkeerde topic:unsure:

Ik geloof dat we idd flink afdrijven. Met deukendokter bedoelde ik iets als PDR (in het NL's heet dat gewoon uitdeuken zonder spuiten. Alleen bekt UZS niet zo lekker...).

De beste deukendrukkers doen trouwens aan Painless Dent Repair. Mijn tandarts helaas niet aan Painless Dental Repair.

Sorry. Flauw.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen helaas , ik heb tot op heden ook nog geen face-lift gedemonteerd.

Probleem is dat ze best prijzig zijn qua aanschaf voor demontage , de techniek is het zelfde , en de exterieur spullen brengen de meerwaarde van aankoop nog niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...