Spring naar bijdragen

nieuwe eigenaar! met vraagje


Recommended Posts

Hallo jeepers,

ik ben sinds donderdag jeep bestuurder geworden ;) en een erg blije!

Ik heb een cherokee 1994 limited special (bbs kit)

Een beest!

Na een tijdje in het buitenland in een nissan terrano gereden te hebben was het erg moeilijk om in m'n alfa 33 sportwagon weer te wennen, ik dacht dat ik op het asfalt zat en kreeg het benauwd tussen alle suv's en ander groot spul op de snelweg.

Dus op zoek naar iets anders, wat daar tussen in zat, jeep.... goed plan! altijd al in geïnteresseerd maar nooit centen er voor gehad.

Niet al te nieuw die vind ik te rond en zijn al snel boven buget, een paar oudere bekeken, maar veel waren best afgeragd, tot dat dit beestje in't vizier kwam. (zie foto) aan geschaft bij een cherokee freak in twello, handige erg vriendelijk man die veel werkt aan z'n wagens. Koopt knapt op en verkoopt weer.

Nu kom m'n vraag in het dashbord brand een lampie :P en de vorige eigenaar kreeg het lampje niet uit.

MAINT REQD.. ja het onderhouds lampje, maar de wagen heeft zijn beurt en onderhoud gehad

Na een controle van alle fout codes (alleen 11 en 55, dus geen fouten) blijft het lampje aan :bye1:

Hoe gaat dit lampje uit? of is er toch meer aan de hand?

verder zullen er nog vast wel meer vragen komen, maar voor nu een goed weekend en veel JEEP'S

post-5727-12873030714097_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na ca. 145.000 gaat dat lampje branden omdat Jeep adviseert de Lamda sonde preventief te vervangen. Bij het rempedaal onder het schutbord zit een relais dat dat regelt. Het relais verwijderen lost het probleem met het lampje op. Volgens mij kan het niet gereset worden, maar ik heb andere meningen gehoord.

Mooie auto, ziet er goed uit. Veel plezier er mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...