Spring naar bijdragen

LPG laten inbouwen


Recommended Posts

nog geen probleem met starten gehad deze winter.

ik heb ook nog nooit problemen gehad met starten zoals in de winter. sterker nog mijn jeep start beter op lpg dan op benzine. en ik heb er ook een 70 ltr onderbouw zitten en boven 60 ltr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reservoir Dogs,

bedankt voor het adres en vanmiddag al gebeld voor een prijsopgaaf.

Ook contakt gehad met Mandingers in Einhoven en tevens prijs opgevraagd.

Moet nog e.a uitzoeken over een extra benzinetankje en waar je deze dan moet plaatsen. Heeft iemand misschien een praktisch idee over wat voor tankje en waar die het beste kan komen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reservoir Dogs,

bedankt voor het adres en vanmiddag al gebeld voor een prijsopgaaf.

Ook contakt gehad met Mandingers in Einhoven en tevens prijs opgevraagd.

Moet nog e.a uitzoeken over een extra benzinetankje en waar je deze dan moet plaatsen. Heeft iemand misschien een praktisch idee over wat voor tankje en waar die het beste kan komen ?

ik heb een ijzeren buitenboord motor tankje erbij staan. en ereen retour leiding opgelast. en het is ook wel fijn om een ledmetertje erbij te plaatsen op je dashbord. dan kun je precies zien wanneer je tank leeg is.

ps paul mandigers is een goeie met gas inbouwen. heeft vroeger bij Jeep Service Zuid geklust in son en breughel. en bouwt regelmatig lpg in jeeps. via paul ben ik in aanraking gekomen met het joopvirus :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reservoir Dogs,

bedankt voor het adres en vanmiddag al gebeld voor een prijsopgaaf.

Ook contakt gehad met Mandingers in Einhoven en tevens prijs opgevraagd.

Moet nog e.a uitzoeken over een extra benzinetankje en waar je deze dan moet plaatsen. Heeft iemand misschien een praktisch idee over wat voor tankje en waar die het beste kan komen ?

Ik heb zelf een LPG (IMPCO) laten inbouwen bij Du Kinderen LPG in Oirschot. Destijds kostte dit als ik me niet vergis €1150...

Vwb het tankje, ik heb voor onder de bestuurdersstoel een alu (benzine) tankje laten maken en op de plaats van de originele benzinetank (achter tussen de chassisbalken) ligt nu de LPG.. Enige nadeel; er past maar een 55ltr tankje tussen de balken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf een LPG (IMPCO) laten inbouwen bij Du Kinderen LPG in Oirschot. Destijds kostte dit als ik me niet vergis €1150...

Vwb het tankje, ik heb voor onder de bestuurdersstoel een alu (benzine) tankje laten maken en op de plaats van de originele benzinetank (achter tussen de chassisbalken) ligt nu de LPG.. Enige nadeel; er past maar een 55ltr tankje tussen de balken..

55 ltr lpg tank maar.

bij mij zit er 70 ltr lpg tank onder tussen de balken in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wordt er een 70 liter tank geplaatst en deze heeft een 80% inhoud van 56 liter, dus misschien hebben jullie allebei gelijk.

Momenteel ben ik bezig met Mandingers uit Son. Heeft inmiddels een offerte gestuurd voor een installatie en is nu bezig een oplossing te zoeken om een extra benzinetankje onder de auto te bouwen die via de orginele vulopening gevuld kan worden. Ik wacht dus maar af, maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wordt er een 70 liter tank geplaatst en deze heeft een 80% inhoud van 56 liter, dus misschien hebben jullie allebei gelijk.

Momenteel ben ik bezig met Mandingers uit Son. Heeft inmiddels een offerte gestuurd voor een installatie en is nu bezig een oplossing te zoeken om een extra benzinetankje onder de auto te bouwen die via de orginele vulopening gevuld kan worden. Ik wacht dus maar af, maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Kon je bij de AGIT niet terecht?

groeten Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reservoir Dogs,

Ik heb prijsopgaaf gevraagd bij AGIT en Mandingers en vervolgens een offerteaanvraag gedaan via de mail. Helaas van AGIT niets mogen vernemen en via Mandingers loopt de communicatie goed, dus daar ga ik, voor zover ik het nu kan inschatten, mee verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Volgens mij wordt er een 70 liter tank geplaatst en deze heeft een 80% inhoud van 56 liter, dus misschien hebben jullie allebei gelijk.

Momenteel ben ik bezig met Mandingers uit Son. Heeft inmiddels een offerte gestuurd voor een installatie en is nu bezig een oplossing te zoeken om een extra benzinetankje onder de auto te bouwen die via de orginele vulopening gevuld kan worden. Ik wacht dus maar af, maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.

ik denk dat ik ook maar eens naar paultje mandigers ga met mij cj8. om gas inlaten bouwen. maar eigenlijk is gas om op te koken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf een LPG (IMPCO) laten inbouwen bij Du Kinderen LPG in Oirschot. Destijds kostte dit als ik me niet vergis €1150...

Vwb het tankje, ik heb voor onder de bestuurdersstoel een alu (benzine) tankje laten maken en op de plaats van de originele benzinetank (achter tussen de chassisbalken) ligt nu de LPG.. Enige nadeel; er past maar een 55ltr tankje tussen de balken..

Ik heb ook goede ervaringen met der Kinderen, een 90 liter ringtank onderbouw. Geen problemen mee gehad de afgelopen 4 jaar.

Meen dat het toen 1800 euro koste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week heeft Paul Mandingers een OMVL-S onderbouw installatie met lube klepsmeersysteem in mijn CJ7, V8 gebouwd. Kosten 1295,=.

Tegen meerprijs heeft Paul een benzinetankje laten lassen en deze heeft hij boven de achteras, tussen de chassisbalken, geplaatst. Vervolgens heeft hij de reservetankje aangesloten op de oorspronkelijk vulopening en daarna ook de orginele tankvlotter overgebouwd, zodat de benzinemeter blijft functioneren.

Paul heeft in deze een knap stukje maatwerk geleverd en daarbij loopt de Jeep nog mooier op gas dan op benzine, maar moet ik wel toegeven dat mijn carbrateur niet al te fris meer was en zich moeilijk liet afstellen.

Ik ben tevreden met mijn aankoop en de manier waarop Paul Mandingers mij heeft geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week heeft Paul Mandingers een OMVL-S onderbouw installatie met lube klepsmeersysteem in mijn CJ7, V8 gebouwd. Kosten 1295,=.

Tegen meerprijs heeft Paul een benzinetankje laten lassen en deze heeft hij boven de achteras, tussen de chassisbalken, geplaatst. Vervolgens heeft hij de reservetankje aangesloten op de oorspronkelijk vulopening en daarna ook de orginele tankvlotter overgebouwd, zodat de benzinemeter blijft functioneren.

Paul heeft in deze een knap stukje maatwerk geleverd en daarbij loopt de Jeep nog mooier op gas dan op benzine, maar moet ik wel toegeven dat mijn carbrateur niet al te fris meer was en zich moeilijk liet afstellen.

Ik ben tevreden met mijn aankoop en de manier waarop Paul Mandingers mij heeft geholpen.

ik heb je jeep bij paulus zien staan. toen hij met de benzinetank bezig was om aan de onderkant te monteren. ik kom er regelmatig buurten. ken paul al 25 jaar. via paul ben ik in aanraking gekomen met het joopvirus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een Bullshit: 'gas is om te koken' Er zijn alleen maar voordelen aan gas als het aan mij ligt.

1: geen uitval bij hellingen

2: vermogenverlies te verwaarlozen

3: schonere brandstof

4: voor een habbekrats tanken

5: makkelijker af te stellen

En ga zo maar door, het is dat ik in Amerika zit anders had ik nog wel even door kunnen gaan.

Gr Rick:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
Volgens mij wordt er een 70 liter tank geplaatst en deze heeft een 80% inhoud van 56 liter, dus misschien hebben jullie allebei gelijk.

Momenteel ben ik bezig met Mandingers uit Son. Heeft inmiddels een offerte gestuurd voor een installatie en is nu bezig een oplossing te zoeken om een extra benzinetankje onder de auto te bouwen die via de orginele vulopening gevuld kan worden. Ik wacht dus maar af, maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.

hoeveel tankstations hopen jullie tegen te komen met zo een kleine inhoud benzine of loopt die van jullie zo zuinig??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronster,

De Jeep loopt (bijna) 1:4,5 op gas, dus met een tankinhoud van 56 liter rijdt ik 252 kilometer. De inhoud van het kleine benzinetankje bedraagt 20 liter en hiermee kom ik

+/- 80 kilometer ver.

Geloof mij, in Nederland met vele pompostations ben je dan altijd wel ergens in de gelegenheid om te tanken. Doorgaans is het benzinetankje maar bedoeld als reserve en lukt het om op tijd gas te tanken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...