Spring naar bijdragen

F1 2005


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Geef ook even aan waarom je denkt dat de rijder van je keuze de winnaar gaat worden!

Enne... wat gaan de Nederlanders doen? Albers zit bij Minardi in de auto, Doornbos mag testen bij Jordan en ook Pastorelli zit bij dat team, hij gaat testen voor de nieuwe 2006 auto.

Zowel Doornbos als Pastorelli worden door veel teambazen als groot talent bestempeld en bij uitval van een coureur bij een ander team zullen ze zeker ter sprake komen!

Vul de Poll in, en post jullie mening, zou ik zeggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerst offtopic!!!!!!!!!

wel leuk hoor een keer geen rood op 1.....

maar die pitstops kunnen ze wel weglaten........

tanken en weer gaan... de spaning is weg zonder dat banden wisselen

als de volgende droge race weer net zo is.. dan geen F1 meer voor mij....blijf er iig niet meer voor thuis zo.

opties voor volgend jaar om de F1 veiliger te maken

  • inhaalverbod binnen 60 meter bij begin van bocht.
  • 4 cyl. motoren max 1800cc
  • om vermoeidheid van rijders te voorkomen verplichte rijderswissel na iedere 20 ronden met een max van 22 ronden
  • max. snelheid in pits verlagen naar 30 km per uur

kort weg een kuTrace.

ontopic

Kimi Raikkonen

geen idee waarom pcies.....maar hij wordt ut wel

cobinatie van die rodekrengen die de eerst 4 races niks presteren, mcaren een sprong voor uit heeft gemaakt met auto en kimi heeft gewoon de grooste en de koudste ballen van alle rijders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barichello.

(ik hoop Raikkonen, maar dat is weer wat anders..)

Hij vult de opening die Der Maaikel dit seizoen laat. Alleen duurt de eerste overwinning nog even.

Persoonlijk vind ik een race pas leuk als bv. Webber een keer wint en/of dat Albers een keer 7de wordt en zo... onverwachte zaken. rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JUAN PABLO MONTOYA

Al is het alleen maar omdat ik hem een keer heb mogen ontmoeten.

En wat betreft de nederlanders: ik denk niet dat we daar al te veel van moeten verwachten. Laten ze dit jaar maar goed benutten om veel ervaring op te doen, en hopen dat ze hoge ogen bij de andere teams kunnen gooien zodater volgend jaar een beter stoeltje te bemachtigen is. Persoonlijk denk ik dat Robert Doornbos de beste papieren in handen heeft voor volgend jaar.

Gr.

OFF ROADY

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

twas weer Bar deze race... wink.gif

leuke race weer

zal me benieuwen waneer goewan gepieppeld wor

buton naar mclaren en goewan gaat maar tennisen

goewan 2x inbeeld geweest met inhalen van schubager en met een spin

voor de rest weer onzichtbaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ow....simpel....

de pers vonden toen goerwan met de F1 mee ging doen

dat hij de man was die schubagger wel zou verslaan

sommigen gingen met hun verslaggeving zover, dat de kwijl an de binnenkant van m'n TVscherm kwam van hun geblaat

vooral olav mol had er een handje van.

tja en Beesie vond dat niet.

die goerwan is geen slechte rijder...maar hij zal nooit wereldkampioen worden in de F1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Originally posted by SBS autosport

Doornbos aast op Friesachers plekje

Zaterdag 9 juli 2005 » 

De plaats van Patrick Friesacher bij Minardi loopt gevaar. De Oostenrijker heeft een betalingsachterstand en Robert Doornbos aast op zijn plekje.

Friesachers manager Thomas Frank bevestigt in de Kronen Zeitung dat er inderdaad een achterstand is. “De situatie is wat mij betreft niet helemaal duidelijk, maar het klopt dat er nog het nodige geld overgemaakt moet worden. De problemen moeten in ieder geval snel opgelost worden."

Marco Zecci, de zaakwaarnemer van Robert Doornbos, is inmiddels contacten aan het leggen met Minardi-baas Paul Stoddart. De relatie met Jordan is ondertussen enigszins verkild. “Jordan paait ons alleen met wordenâ€, aldus Zecci in het Algemeen Dagblad. “Geld is een deel van het spel, maar als je hem echt wil, laat dan eens wat liefde zien. Als er ergens een stoeltje vrijkomt en de voorwaarden zijn goed dan stappen we erin.†

Zelf weet Doornbos weinig meer dan dat Friesachers positie onder druk staat. “Als ik een kans krijg om meer kilometers te maken en mijn carrière uit te bouwen, dan pak ik die.â€

't Zal mij benieuwen... Wel gaaf, 2 Nederlanders bij één renstal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Beest@Apr 3 2005, 15:12

goewan was behoorlijk onzichtbaar in deze race...

net zoals de vorige races.

dit was een hele leuke race

<div align="right">

Zwarte dag voor Beest, vandaag... tongue.gif

Goewan dus eerste op Silverstone! (al moest Trulli 'm wel ff helpen door Alonso wat op te houden.... wink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...