Spring naar bijdragen

Klapperen van chasis


Recommended Posts

Hallo Jeepers,

Ik vind dat het chasis teveel klappert op de keien of hoort dat soms zo?

In een ander topic las ik wat over nieuwe schokbrekers is dit misschien wat (zie link)? Of weet iemand een "goedkoop maar goed" adresje in Nederland

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-Pro-Comp-Shocks-99-04-Grand-Cherokee-WJ-0-lift_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ad707f3a0QQitemZ390154679200QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers,

Ik vind dat het chasis teveel klappert op de keien of hoort dat soms zo?

In een ander topic las ik wat over nieuwe schokbrekers is dit misschien wat (zie link)? Of weet iemand een "goedkoop maar goed" adresje in Nederland

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-Pro-Comp-Shocks-99-04-Grand-Cherokee-WJ-0-lift_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ad707f3a0QQitemZ390154679200QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

bij een wj het chassis laten klapperen lijkt me sterk, is unibody

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde het ook, als ik over een slechte weg reed, dat rammelende geluid. Bij de grote C beurt ging ik er vanuit dat het inderdaad de stabilisator rubbers zouden zijn, echter deze waren prima. Het gerammel kwam bij mij van de schokbrekers, althans van de rubber bussen waarmee de schokbrekers vastzitten.

Je kunt kiezen om de losse bussen te laten vervangen, maar je kunt ook (als ze toch aan vervanging toe zijn) de complete schokbrekers vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...