Spring naar bijdragen

wrangler ontsteking waterbestendig maken


davidoff2008
 Share

Recommended Posts

Weet iemand hoe ik de ontsteking van een wrangler YJ meer waterbestendig kan maken??:unsure:

Ben nu een snorkel a h monteren maar als die ontsteking niet aangepakt wordt heeft dit weinig zin hé....:huh:

Heb ik niets aan gedaan maar DAAR nooit problemen mee gehad.

Ben van mening dat je zoiezo niet verder dan je assen door het water moet gaan; gaat teveel kapot, kost teveel geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik niets aan gedaan maar DAAR nooit problemen mee gehad.

Ben van mening dat je zoiezo niet verder dan je assen door het water moet gaan; gaat teveel kapot, kost teveel geld.

Niks aan toe tevoegen eigelijk :unsure:

Maar ik weet zoiezo niet of dat mogelijk is, bij de nekaf jeepf kan het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is de goedkoopste verbetering van m'n Jeepje,

op de verdelerkap zit een beluchting, die is belangrijk omdat de lucht ioniseerd door de vonken. Daar wip je het dopje af, en dan lijm je een plastic of rubber slangetje er aan vast wat je hoog aan je schutboard vast maakt.

Aan de onderzijde van de verdeler zitten 2 gaatjes, de voorste kan je nu dicht maken met een beetje kit. Nu nog een randje kit tussen kapje en verdeler en.... waterproof !

siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is de goedkoopste verbetering van m'n Jeepje,

op de verdelerkap zit een beluchting, die is belangrijk omdat de lucht ioniseerd door de vonken. Daar wip je het dopje af, en dan lijm je een plastic of rubber slangetje er aan vast wat je hoog aan je schutboard vast maakt.

Aan de onderzijde van de verdeler zitten 2 gaatjes, de voorste kan je nu dicht maken met een beetje kit. Nu nog een randje kit tussen kapje en verdeler en.... waterproof !

siert.

Dank, zal ik eens proberen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HEI unit plaatsen, ben met mijn cj destijds weleens tot de voorruit onder geweest en miste nooit geen slag.

Voor die tijd was een flinke plas al genoeg om de motor uit te doen vallen.

Als je liever de originele verdeler houdt dan inderdaad doen wat Jeeped al zei, dat scheelt al een berg !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...