Spring naar bijdragen

18 t/m 20 juni 2010 All American Wheels, Asten-Heusden


F.M
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

ik zal er ff mee op de proppen komen. begin februari heb ik het bestuur van de ojoc met een mailtje op de vingers getikt waarom ze het voor 10x aflaten weten. en dan ook nog omdat het dit jaar het 10jarige bestaan van aaw is. de reden daarvan daar ben ik achter gekomen. maar dat ga ik hier niet aan de grote klok hangen. maar heb wel op 20 febr een mailtje terug gekregen dat ze het toch in hun evenementenagenda 2010 hebben opgenomen :). maar het zal dit jaar wel een andere opzet krijgen op aaw dan vooraf gaande jaren.

ps krabbel eens op hyves/ojoc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het staat wel op de agenda van de OJOC , maar verder wordt er niets geregeld.

(Sweden staat ook vaak op de agenda...)

Ik vind het zelf ook jammer dat er geen route is.

Wellicht is het bestuur over te halen om wel een route te doen.

(maarja ik zit niet meer in het bestuur)

Waarom ga jij niet in het bestuur ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het staat wel op de agenda van de OJOC , maar verder wordt er niets geregeld.

(Sweden staat ook vaak op de agenda...)

Ik vind het zelf ook jammer dat er geen route is.

Wellicht is het bestuur over te halen om wel een route te doen.

(maarja ik zit niet meer in het bestuur)

Waarom ga jij niet in het bestuur ?

eerst maar eens wat meer evenementen bezoeken. en daarna zie ik wel of bestuurslid wordt. en er is mij wel door een bestuurlid gevraagd of ik een route mee wil uitstippelen. ik zei bel maar op

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

vandaag ff wezen kijken. het is niet meer wat het vroeger was de drukte. maar dat kan aan het weer hebben gelegen of het wk-voetbal. maar ik ben nog op bezoek geweest bij de harde kern uut drenth. bij aje' en inneke. gebr de koning kwamen ook nog ff de partytent van drenthenaren binnen lopen. heb ff gebabbeld en ben weer wat gaan rondsnuffelen op het terrein. zag nog een leuke caravan met een dakterras erop + 15 man. de caravan was niet gestut vanbinnen. bij die caravan lagen wel 50 lege blauwe bierkratten van een bekende brouwerij uit lieshout. die de laatste tijd met de orangjejurkjes in het nieuws is geweest. en helaas heeft de ojoc het aflaten weten dit jaar. wat sommige jeepers die daar waren wel jammer vonden. wie weet volgendjaar beter en ook het weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Off-road was idd niks, maar daar hadden we toch geen tijd voor. Was voor ons de eerste keer daar en we kwamen ogen tekort. De sfeer was top en de kids kreeg ik amper mee naar huis.:P

De tribunecaravan heb ik me ook over verbaasd, maar ze hebben in de caravan een dikke stalen constructie gemaakt, daar zie je van buitenaf nauwelijks iets van.

Onze foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=PNAVCOBK

en enkele filmpjes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap de lol van zo'n burn out eigenlijk niet :P

Paar van die gasten hadden 150 banden en bandenwisselapparaat bij ????

Heb me overigens wel goed vermaakt, al zou ik op het offroad terreintje wel enkele greppels van 30 cm diep er van dwars in hebben gegooid:whistle:

bewerkt door theo-cj7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...