Spring naar bijdragen

Jet powertech


Recommended Posts

Als het al wat toevoegt zal het niet lang duren voordat de XJ computer in zal grijpen.. :)

Maar als je erin gelooft, dit staat er letterlijk bij:

Factory chips compromise between fuel economy and performance. The Jet Powertech Performance Chip replaces the stock computer chip and maximizes various performance characteristics. New programming adjusts spark timing & the air/fuel ratio to tune the engine for maximum power when you need it.

Dus, zoals ze zelf zeggen: meer verbruik voor een paar extra paarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal voor straatgebruik niet echt merkbaar zijn. En ook niet voor de duurzaamheid van mijn oud blokje:P. Ik denk dat het voor een stuk minder geld gewoon een tune-up kit aanschaf, kan nooit geen kwaad.

Ik denk prijs niet waard, maar ik weet er niet genoeg van;).

PS: klein vraagje, ik keek laatst onder de kap toen ie stationair liep, en toen sprong er bij 1 van de middelste bougie een vonkje weg(Best goed te zien) onder de bougiedop vandaan?:)

Kan dit kwaad?

bedankt alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

denk het wel, zal morgen eens kijken. Maar omdat ik niks van de geschiedenis van de auto weet, wil ik zowiesow bougies, kabels, verdelerkap vervangen.

Zitten al nieuwen sapjes, remschijven en radiator in. En is doorgesmeerd. Nog iets meer waar ik op moet letten? is mijn eerste autotje heb nog niet veel ervaring met die dingen:yes::)

PS: hoe zit het b.t.w. met de distributieriem

alvast grote dank:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed is hebben ze een dis.ketting

Oh sorry wist ik niet:blush::)

Ik weet niet hoe lang dat ie erop zit, is dat een probleem. auto heeft al 230 duizend gelopen, zal toch geen 50.000 meer bij komen.:lol:

Edit: Lees net in een ander topic waarin Kameel citeerd: De distributieketting hoeft nooit vervangen te worden.. tenzij je de motor reviseert. Das mooi hoef ik mij daar alvast geen zorgen over te maken:)

bewerkt door (Rob)(Brabant)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.quadratec.com/products/17608_0104.htm

Wat kan de bovestaande computer toevoegen aan mijn orginele cherokee:huh:

Heb hem al een paar keer gezien, maar ben toch benieuwd of het echt te merken bij gewoon straat gebruik?:lol:

iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt

Ja je merkt hem met straat gebruik je hebt wat meer power maar ook veel meer verbruik ( ik heb m in mijn TJ, het extra vermogen blijft heb de chip 2 jaar maar verbruik is dus danig dat ik m nu maar even gedemonteerd heb:yes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klink heel leuk, alleen een charger die net zo veel kost als de hele waarde van de auto. :lol:

Heb op het moment genoeg vermogen, vind dat de remmen van mijn/een xj erg slecht zijn(zijn wel in orde).

Wil hem op het moment gewoon in orde maken, en sparen voor een betere auto:lol:. een grandcherokee met een 5.2(op grijs kenteken) is zo'n auto waar ik voor wil sparen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil hem op het moment gewoon in orde maken, en sparen voor een betere auto:lol:. een grandcherokee met een 5.2(op grijs kenteken)

Doe dat, het in orde maken.

Een goed rijdende jeep heb je minstens zoveel plezier van als de volgende, waar je weer overnieuw moet gaan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...