Spring naar bijdragen

wat doe jij met "oud en nieuw"


The Kick
 Share

Recommended Posts

heb zelf geen plannen ...

maar hoop dat iemand me om 00.00 uur afschiet en dan hoog in de lucht met een mooie knal uit elkaar spat :whistle:

(moet wel geel zijn natuurlijk :lol:)

ha

oud en nieuw

tja gewoon thuis eerst eten dan zuipen wel na middernacht heb pieperdienst tot 2200 uur

of te wel ben heerlijk thuis

oja nog even wat pijltjes de lucht in schieten zal kijken of ik gele kan krijgen voor hans wel legale natuurlijk :whistle::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha

oud en nieuw

tja gewoon thuis eerst eten dan zuipen wel na middernacht heb pieperdienst tot 2200 uur

of te wel ben heerlijk thuis

oja nog even wat pijltjes de lucht in schieten zal kijken of ik gele kan krijgen voor hans wel legale natuurlijk :whistle::blush:

als de wind 'n beetje gunstig is ... zie je een mooie gele flits boven je huis :whistle:

zo niet ... heb je een gat in je dak :lol:

(zorg dan wel dat het bier koud staat)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als de wind 'n beetje gunstig is ... zie je een mooie gele flits boven je huis :whistle:

zo niet ... heb je een gat in je dak :whistle:

(zorg dan wel dat het bier koud staat)

hier is het bier altijd goed op temperatuur en ieder hier is welkom

al heb ik liever geen pijlen in huis moet ik weer een dakraam maken;)

oja gaan nog carbid schietn hier dus word gezellie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op oudejaarsdag met stel enthousiaste jeepers modderen op de Maasvlakte,:whistle:

en 's avonds lekker rozig van de buitenlucht bij een paar goede conferences zitten.:whistle:

Ga zeker niet naar buiten en steek geen vuurwerk af, ook niet binnen:P

Hoop dat onze jonge hond, Anouck, niet al te zenuwachtig wordt van het geknal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oudjaarsdag werken tot 16.00u dan op werk borrelen, dan nog even vaten legen in me stamcafe, dan vlug naar huis ff wat eten met het meisje en vrienden. Dan kaartje leggen 00.00u proosten met champagne en dan naar buiten vuurwerk afsteken..... Dan gauw weer naar binnen de laatste champagne achterover kantelen. Dan nieuwjaarsdag ff lekker uitdampen en dan de familie het beste wensen op de onvermijdelijke nieuwjaarsreceptie.

En tussendoor nog even genieten van een paar heerlijke cubaanse longfiller robusto sigaren!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden naar Limburg gegaan om met Fred en Syl de oud en nieuw te vieren.Maar helaas gaat dat niet door.Het gaat op dit moment niet lekker met onze hond.

Dus blijven wij lekker thuis.

Jammer; sterkte met de hond!

Kom je ook niet met de jongens 's ochtends even bakkie doen op de Maasvlakte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden naar Limburg gegaan om met Fred en Syl de oud en nieuw te vieren.Maar helaas gaat dat niet door.Het gaat op dit moment niet lekker met onze hond.

Dus blijven wij lekker thuis.

Sterkte met jullie hond! En hopelijk toch een goeie jaarwisseling voor de familie.

Wij vieren dit jaar in Apeldoorn oud/nieuw ... met wat jeep(st)ers en kids.

Wordt vast een gezellige boel daar. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen ochtend ochtend champange ontbijtje besteld ! (was een kadootje van Joppie en Lil ) daarna naar de tattoo shop en daarna naar vrienden en naar t scheveningse vuur kijken , en daar een beetje rond wandelen ....

iedereen alvast een goed en gezond 2010 toegewenst !!

(fam. de Wit sterkte met Sem )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden naar Limburg gegaan om met Fred en Syl de oud en nieuw te vieren.Maar helaas gaat dat niet door.Het gaat op dit moment niet lekker met onze hond.

Dus blijven wij lekker thuis.

Ja jammer jôh:(:no:! maar beterschap voor Sammy!.

en een goeie rütsch allemaal!! zeggen ze hier..(zoiets als soepeltjes naar het nieuwe jaar!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...