Spring naar bijdragen

Downtime forum


ariev8
 Share

Recommended Posts

Nog iemand vragen danwel opmerkingen over de Downtime?

Als ik wil inloggen en je krijgt foutmeldingen heb ik de neiging om eerst eens te zoeken of er bij mij iets aan de hand is.

Dus een mededeling vooraf of meteen een melding dat er onderhoud is zou welkom zijn.

Onderhoud moet een hele klus zijn hier, dus alle lof voor Mav en handlangers, die de zaak vlot weer op de rails hadden. En dat met Kerst.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik wil inloggen en je krijgt foutmeldingen heb ik de neiging om eerst eens te zoeken of er bij mij iets aan de hand is.

Dus een mededeling vooraf of meteen een melding dat er onderhoud is zou welkom zijn.

Onderhoud moet een hele klus zijn hier, dus alle lof voor Mav en handlangers, die de zaak vlot weer op de rails hadden. En dat met Kerst.:lol:

Ik kreeg gewoon de mededeling dat het forum tijdenlijk uit de lucht was ivm onderhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...Dus een mededeling vooraf of meteen een melding dat er onderhoud is zou welkom zijn....

Mee eens, alleen dit was onderhoud van een paar minuten, dus was het niet nodig om te melden.

Helaas ging er alleen wat gruwelijk mis, dus Mav is hier een paar dagen mee zoet geweest.

Complimenten Mav.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote just-a-jeeper-: voor het gebruik van een forum dat KOSTENLOOS is en hoofdzakelijk op de schouders van een man rust, worden er nogal wat eisen gesteld:huh::P

MAV petje af man:thumbsup::lol:

Nog iemand vragen danwel opmerkingen over de Downtime?

Was dus de vraag van een moddereter en die krijgt dan een paar opmerkingen. Ik zie niet zoveel eisen en zie het probleem verder niet.

Links en rechts had ik overigens begrepen dat er werd gekeken naar mogelijkheden om de kosten te laten dekken door gebruikers, maar daar heb ik nog niet veel van gezien dus. Ik denk dat de deelnemers best bereid zijn allemaal een steentje bij te dragen om dit forum gaande te houden. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote just-a-jeeper-: voor het gebruik van een forum dat KOSTENLOOS is en hoofdzakelijk op de schouders van een man rust, worden er nogal wat eisen gesteld:huh::huh:

MAV petje af man:thumbsup::bye1:

Was dus de vraag van een moddereter en die krijgt dan een paar opmerkingen. Ik zie niet zoveel eisen en zie het probleem verder niet.

Links en rechts had ik overigens begrepen dat er werd gekeken naar mogelijkheden om de kosten te laten dekken door gebruikers, maar daar heb ik nog niet veel van gezien dus. Ik denk dat de deelnemers best bereid zijn allemaal een steentje bij te dragen om dit forum gaande te houden. :(

Stickers zitten op beide auto's; meer merchandise? JeepForum shirts in grote maten? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...