Spring naar bijdragen

CJ front op YJ plaatsen


black4x4
 Share

Recommended Posts

Hallo,

ik ben van plan om de wrangler front ('92) met zijn vierkanten koplampen te vervangen naar een CJ7 front met de ronde koplampen,

ben van mening dat ik de oude CJ neus toch echt mooier vindt.

op Amerikaanse forums heb ik al wat voorbeelden gevonden hoe je het voor elkaar kunt krijgen, maar ik vroeg me af of iemand het hier in NL al een keer gedaan had en welke problemen hij is tegengekomen, eventueel tips zijn welkom!

en weet iemand waar ik een goede 2e hands CJ motorkap,fenders, en CJ grill kan vinden?

groet,

ivo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

Er moet beslist een bodylift van 5 cm tussen, anders gaan het nooit passen, de gril kan niet op de oude bracked vast want yj schermen zijn langer,

de motorkap is met yj spatschermen te kort, het simpels is, cj schermen en gril monteren(grilsteun moet ca 5 cm naar achteren) , radiateur overzetten en de rest

doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

Er moet beslist een bodylift van 5 cm tussen, anders gaan het nooit passen, de gril kan niet op de oude bracked vast want yj schermen zijn langer,

de motorkap is met yj spatschermen te kort, het simpels is, cj schermen en gril monteren(grilsteun moet ca 5 cm naar achteren) , radiateur overzetten en de rest

doei

Vooral dat "en de rest" .:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...