Spring naar bijdragen

Kleine probleempjes


Tjiftjaf
 Share

Recommended Posts

Beste vrienden,

Ik ben een belg met probleme...

Ik heb een YJ'tje gekocht, vierdehands, ofzo, en er is héél wat aan geknutseld, maar niet deftig... Dus, troebels...

Daarom ben ik opzoek naar een kabelboom van een YJ van 1990, 2.5 liter, met mono-injectie en airco...

Kan iemand mij helpen?

Daarbuiten ben ik ook op zoek naar een toerentelsensor en een throttle body injectie.

Ik hoop dat dit slechts alles is, maar ja, wie weet...

Laat maar iets horen!! bert@pfl.be

Thx!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Feb 11 2005, 11:27

Of met Sjikita of JP  Die zijn een 2.5 YJ aan het strippen

<div align="right">

yep, das een goeie. Maar volgens mij is er al een hoop van verkocht. (dus haast is geboden)

Die Throttle Body zal er wel niet meer op zitten omdat er een andere (carb) motor in ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Throttle Body zal er wel niet meer op zitten omdat er een andere (carb) motor in ligt.

Precies.... en de draadboom van de motor is er volgens mij ook niet meer bij....

De rest van de draadboom is identiek aan anders gemotoriseerde Wranglers.

Maar, vragen kost niets.... stuur maar eens een mailtje of een Persoonlijk Bericht naar JeePee of Chikita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kei goe!

Ik heb er misschien nog één gevonden, maar we zullen zien wie het beste kwaliteit/prijs kan bieden, hé tongue.gif

Aangezien ik volledig op LPG draai en start, hoeft de BTI zelfs ni meer. Die doet toch ni mee... wink.gif

@bas en JP: het is toch van het juiste jaar, hé, dat we geen foute zaken aan't vergelijken zijn.. Thx!!

Allemaal erg bedankt voor je replieken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...