Spring naar bijdragen

Tjiftjaf

Forum member
  • Aantal bijdragen

    8
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Tjiftjaf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Great! Het is gelukt!! Nu ben ik al enkele stappen verder, aan 5 ofzo Next problem: the trackbar... Bout ni los te krijgen... En hij moet los, want anders verwring ik nogal wat... WD40 en andere wondermiddeltjes hebben ni zo goe geholpen. Tips? Of wordt het de slijpmolen? En een nieuwe bout natuurlijk... Thx Bert
  2. Wou vanavond al es effe beginnen met m'n procomp 2.5" verhogingskit te steken, maar ben al vrij snel gestrand... namelijk bij stap 2 van de 14 De bedoeling is dat ik de twee bouten (the upper and lower mount pin) van de stabilisatorstang-linkstang zou losmaken, samen met de schokdempers. Die shocks gingen er vanzelf af, de bouten van de stabilisatorstang-linkstang maar half. De onderkant (de kant aan de as) was vrij snel los. De bovenste (de kant die vastzit aan de stabilisatorstang zelf) gaat helemaal ni los... Het is een bout die volgens mij in die stang is ingeschroefd, maar er zit geen zeskant aan... ook geen losse moet ofzo en ook geen inbus of torx... Het is een iets puntiger model van de afgeronde koppen... Maw, met niks los te krijgen.... Aan de andere kant zit er door de bout een gat, maar dit is net groot genoeg om een fijn schroevendraaiertje door te krijgen. Hier kan je natuurlijk niet voldoende kracht op zetten... Heeft er iemand deze bout al eens tegengekomen? Wat heb je dan gedaan??? Ik zit echt vast, want de stabilisatorstang moet vervangen worden voor ik verder kan... HEELP!! Mvg!!
  3. Perfect! Zal ik zeker doen! Nu ik ben goedgekeurd... Zal voor volgende week zijn... Thx!
  4. Mijn jeepke (2.5) draait perfect. Enkel bij stilstand gaat ie nogal hoog in de toeren. Varierend van de 700 (wat normaal is) tot de 2000 (wat niet echt normaal is). Het feit dat ie zo variëerd baart me meer zorgen dan dat ie te hoog gaat. Aan de LPG kan het niet liggen, want daar is ie al twee keer voor nagekeken. De afstelling is ok! Waar kan dit wel allemaal aan liggen? Thx!!
  5. Ik ben, voor een tochtje naar de keuring, op zoek naar 4 standaard banden voor een Wrangler YJ. Wie heeft er zo een setje liggen en mag k ze dan ook effe lenen? Liefst omgeving Antwerpen, maar ja... En ook liefst mailsgewijs antwoorden. Ik kan ni op het forum komen op't werk, mailtjes lezen gaat wel... Thx!!
  6. Kei goe! Ik heb er misschien nog één gevonden, maar we zullen zien wie het beste kwaliteit/prijs kan bieden, hé Aangezien ik volledig op LPG draai en start, hoeft de BTI zelfs ni meer. Die doet toch ni mee... @bas en JP: het is toch van het juiste jaar, hé, dat we geen foute zaken aan't vergelijken zijn.. Thx!! Allemaal erg bedankt voor je replieken!!
  7. Beste vrienden, Ik ben een belg met probleme... Ik heb een YJ'tje gekocht, vierdehands, ofzo, en er is héél wat aan geknutseld, maar niet deftig... Dus, troebels... Daarom ben ik opzoek naar een kabelboom van een YJ van 1990, 2.5 liter, met mono-injectie en airco... Kan iemand mij helpen? Daarbuiten ben ik ook op zoek naar een toerentelsensor en een throttle body injectie. Ik hoop dat dit slechts alles is, maar ja, wie weet... Laat maar iets horen!! bert@pfl.be Thx!!
  8. Tjiftjaf

    Allerlei onderdelen

    Ik ben op zoek naar nen Total Body Injectie voor een YJ van 1990. De mijne is aan vervanging toe... Ook de dop van mijn servoreservoir is wat afgesleten, en de toerentalsensor is aan vervanging toe (kabel doorgesleten, maar dan is het geheel naar de boem...) Het slot van de chauffeurskant is ook niet optimaal meer. En met m'n nieuwe banden zouden er eigenlijk bredere wielkappen op moeten. Wie heeft er nog iets van dit liggen? Just let me know!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...